• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

E.ON Moldova a reorganizat activitatea Centrelor de Relatii Clienti din Iasi

E.ON Moldova a reorganizat activitatea Centrelor de Relatii Clienti din Iasi

Centrul de Relaţii cu Clienţii din cartierul Alexandru cel Bun din municipiul Iaşi nu va mai funcţiona începând cu 1 octombrie 2010, susţin reprezentanţii E.ON Moldova.


Potrivit unui comunicat remis presei, ca urmare a utilizării tot mai frecvente de către clienţi a serviciilor oferite prin Call Center-ul E.ON Moldova Furnizare, compania a reorganizat activităţile din cadrul Centrelor de Relaţii cu Clienţii. Astfel, de la începutul lunii octombrie va fi desfiinţat Centrul de Relaţii cu Clienţii din cartierul "Alexandru".


"E.ON Moldova Furnizare a diversificat şi îmbunătăţit în ultimii ani serviciile oferite clienţilor pentru a asigura o comunicare permanentă cu clienţii săi şi pentru a satisface necesităţile şi aşteptările acestora. Astfel, pe parcurcursul anului 2008 au fost primite la Call Center-ul E.ON Moldova Furnizare aproximativ 27.000 de apeluri, iar în cursul anului trecut aproximativ 70.000 de apeluri. În primele opt luni ale acestui an, aproximativ 80.000 de apeluri au fost înregistrate la Call Center-ul companiei noastre. Trendul crescător al numărului de apeluri de la introducerea acestui serviciu, confirmă faptul că acesta oferă o alternativă viabilă la clasicele ghişee", se precizează în documentul remis presei.


În prezent, clienţii companiei pot solicita la Call Center-ul E.ON Moldova Furnizare informaţii referitoare la încheierea contractelor, tarifele în vigoare, taxele Radio şi TV, facturare, posibilităţi de plată a facturilor, obţinerea de avize etc., şi pot efectua o multitudine de operaţiuni.


Material furnizat de Agerpres si citat de BrandInfo.ro






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//