• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Volvo asteapta cresterea vanzarilor in 2010 si 2011

Volvo asteapta cresterea vanzarilor in 2010 si 2011

Constructorul auto suedez Volvo, preluat în vara aceasta de grupul chinez Geely, prevede o creştere a vânzărilor sale anul acesta, la 380.000 de unităţi, a declarat noul patron al grupului, Stefan Jacoby, citat de AFP, Agerpres si www.BrandInfo.ro.


Volvo ar putea realiza "380.000 de vânzări anul acesta", după 335.000 de vehicule vândute anul trecut, a declarat Stefan Jacoby pentru presă, în cadrul Salonului Auto de la Paris. În 2011, "va fi mai bine", a continuat el, fără a da mai multe informaţii.


"Întoarcerea pe piaţa americană face parte din strategia noastră de creştere", a adăugat el, citând şi alte pieţe, în afara celei europene, precum Africa de Sud, Coreea, Brazilia şi Australia. Constructorul auto chinez Geely a finalizat la începutul lui august preluarea grupului suedez, cu un nou director. Jacoby a ajuns la conducerea Volvo în urmă cu şase săptămâni. El a confirmat că Volvo are ca obiectiv realizarea unei creşteri importante a vânzărilor sale în China, însă nu a dat mai multe detalii asupra stategiei grupului în acest moment.


Patronul Geely a declarat recent că doreşte să construiască trei noi fabrici de asamblare a vehiculelor Volvo în China, care vor produce până la 300.000 de unităţi pe an. Totodată,Volvo are în vedere consolidarea poziţiei sale de marcă suedeză, principalele sale atu-uri în acest sens fiind design-ul şi securitatea. Preluarea de către grupul Geely nu ar trebui să implice schimbarea mărcii, în opinia sa: "Nu vom deveni o marcă chineză", a asigurat acesta.

 

Material furnizat de Agerpres si citat de BrandInfo.ro






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//