• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Bacania Veche, proiect selectat in programul Start&Grow, s-a deschis oficial

Bacania Veche, proiect selectat in programul Start&Grow, s-a deschis oficial

Bacania Veche, unul dintre start-up-urile selectate in programul Start&Grow, lansat de startups.ro impreuna cu Microsoft Romania, a fost deschisa in mod oficial incepand cu aceasta saptamana, se precizeaza intr-un comunicat de presa remis www.BrandInfo.ro.

Gandita ca o afacere de familie, Bacania Veche este un concept de magazin unde se vand doar produse naturale, care provin atat de la furnizori din tara (lapte si produse lactate, carne si produse din carne, preparate traditionale, legume, fructe etc), cat si din strainatate (condimente, uleiuri etc).

Investitia initiala in afacere a fost de 20.000 de euro, bani folositi pentru inchirierea si amenjarea spatiului, cumpararea echipamentelor si stocurilor initiale. La aceasta suma s-au mai adaugat pana in prezent cateva mii de euro.

”Momentul Start&Grow este cel mai important lucru care s-a intamplat in viata Bacaniei. Cred ca oportunitatile oferite de program reprezinta combustibilul de inalta performanta pe care l-a primit Bacania pentru a-si putea atinge mult, mult mai repede obiectivele”, spune Marius Tudosiei, fondatorul acestei afaceri.

Pana la sfarsitul lui 2010, antreprenorul isi doreste ca bacania sa fie deja un business stabil, astfel incat sa poata incepe sa se ocupe de extinderea afacerii.

“Acum trebuie sa asez Bacania 1, sa o consolidez, sa ii aduc notorietate si succesul de care are nevoie. Trebuie sa gasesc si o casa mult mai mare pentru Bacania Veche 2”, mai spune Marius Tudosiei.

Extinderea viitoare a afacerii ar urma sa cuprinda cateva bacanii in Bucuresti, dupa care se va pune problema dezvoltarii retelei si in alte orase din afara Capitalei.

Start&Grow este un program lansat de startups.ro in parteneriat cu Microsoft Romania, pentru a sustine dezvoltarea unor afaceri promitatoare, oferindu-le acces gratuit la cele mai bune resurse de business.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//