2010 a adus o schimbare în strategia de comunicare a brandului de ~ scule electrice Dremel, marcă a concernului german Robert Bosch. Astfel, Dremel a ~ demarat mai multe campanii prin care a urmărit să fie şi mai ~ aproape de clienţii săi şi să ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Dremel - o noua strategie de comunicare

2010 a adus o schimbare în strategia de comunicare a brandului de scule electrice Dremel, marcă a concernului german Robert Bosch. Astfel, Dremel a demarat mai multe campanii prin care a urmărit să fie şi mai aproape de clienţii săi şi să schimbe percepţia conform căreia doar specialiştii pot lucra cu scule electrice.
Prin programe educative precum "Atelierele creative Dremel", "Green living" sau "Train the trainer" (Instruieşte instructorul), caravane itinerante sau promoţii cu premii pe loc, Dremel urmăreşte să dezvolte aptitudinile de bricolaj ale clienţilor săi, astfel încât, aceştia să poată oricând să folosească o unealtă Dremel. Mai mult, prin pachete promoţionale precum Hobby Table, Dremel îşi va încuraja clienţii să facă primul pas către un mic atelier privat de bricolaj.
Prima campanie demarată în anul 2010, ’’Meştereşti cu Dremel şi câştigi o vacanţă de 1000 de euro’’, a debutat în luna martie şi s-a desfăşurat pe parcursul a trei luni, fiind organizată în parteneriat cu un mare lanţ de magazine din România. În urma tragerii la sorţi, un client Dremel a câştigat o vacanţă de vis în destinaţia aleasă de el. Campania s-a bucurat de un mare succes, contribuind la creşterea vânzărilor brandului Dremel cu peste 77% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
“Antrenează-te la reduceri de weekend”, cea de-a doua campanie Dremel, a fost demarată în luna aprilie şi s-a adresat bucureştenilor. Acţiunea mărcii de scule electrice a presupus atât oferirea de reduceri la achiziţia produselor Dremel, cât şi demonstraţii făcute de un meşter bijutier. Demonstraţiile practice au fost primul pas făcut de Dremel în iniţiativa sa de a deschide o Academie de bricolaj adresată clienţilor săi, în cadrul căreia să le arate cum pot folosi uneltele Dremel pentru cele mai variate lucrări, de la confecţionarea de bijuterii, la repararea unei caroserii de maşină sau decorarea diverselor obiecte din casă - rame, lumânări sau pahare.
Green living, cea de-a treia campanie organizată de Dremel în parteneriat cu gama de scule electrice Bosch Verde, a presupus lansarea unui nou concept de viaţă prin care cele două mărci Bosch urmăresc să promoveze un stil de viaţă ecologic, sănătos, care presupune întoarcerea la lucrurile simple din viaţă. Astfel, Dremel şi Bosch au organizat în luna iunie un curs de meşterit dedicat exclusiv clienţilor lor, în cadrul căruia le-au arătat cum pot folosi uneltele electrice, petrece cât mai mult timp plăcut alături de cei dragi, dar şi crea obiecte unicat şi economisi bani în acelaşi timp.
Ca o urmare a evenimentului Green living, Dremel a continuat campania de instruire a clienţilor săi prin deschiderea Atelierelor creative Dremel, dedicate copiilor din clasele a doua şi elevilor din clasa a noua de la Colegiul tehnic din Braşov, dar şi părinţilor acestora. Proiectele făcute cu aceştia au inclus pirogravură, embosare pe lemn şi material, aplicare de mărgele pe tricouri sau gravare pe lumânare şi sticlă.
Succesul înregistrat de campaniile “Antrenează-te la reduceri de weekend” şi "Atelierele creative Dremel" a încurajat demararea, începând cu luna octombrie, a unei acţiunii ample, care aduce pe specialiştii Dremel direct în şcoli: "Train the trainer" ("Instruieşte instructorul"). Pe lângă acestea, Dremel va lansa la sfârşitul anului pachetul promoţional Hobby Table, prin care îşi va încuraja clienţii să facă primul pas către un mic atelier privat de bricolaj.
Cu uneltele Dremel se poate lipi, inscripţiona, tăia şi perfora orice tip de materiale, de la sticlă, lemn, la metal şi ceramică, sau se pot aplica elemente decorative precum pietricele, scoici, mărgele din lemn, sticlă, plastic sau funde.
Dremel este una din mărcile companiei Robert Bosch, fiind dedicat utilizatorilor pasionaţi de proiecte DIY, dar şi profesioniştilor. Uneltele Dremel sunt special create pentru proiecte precum restaurarea automobilelor, prelucrarea lemnului, realizarea modelelor, şi alte hobby-uri creative.
De la invenţia primei unelte multifuncţionale rotative din lume, de către A. J. Dremel, în anul 1932, Dremel a devenit un brand de încredere în această categorie, asigurând unelte pentru o mare varietate de tipuri de utilizatori. Datorită designului şi calităţii, unealta multifuncţională rotativă Dremel a devenit cea mai vândută unealtă multifuncţională din lume, reprezentând angajamentul companiei pentru inovaţie şi calitate. Produsele principale din gama Dremel sunt uneltele multifuncţionale rotative, versatile, care lucrează la viteze înalte şi pot fi folosite cu peste 150 de accesorii sau ataşamente Dremel. Produsele Dremel uşurează munca în cadrul proiectelor detaliate şi extrem de complexe, indiferent dacă sunt proiecte creative sau funcţionale, adresându-se atât utilizatorilor profesionişti, cât şi celor pasionaţi de proiectele DIY.
Grupul Bosch este, la nivel internaţional, cel mai important producǎtor în industria tehnicii pentru autovehicule, a tehnicii industriale, a bunurilor de consum şi tehnicii pentru clǎdiri. În anul 2009, cei aproximativ 270.000 de angajaţi au realizat o cifrǎ de afaceri de 38.2 miliarde de Euro. Grupul Bosch cuprinde compania Robert Bosch GmbH şi circa 300 de filiale şi reprezentanţe regionale în peste 60 de ţǎri, iar prin parteneriate, Bosch este prezent în alte 150 de ţări. Structura acestui concern mondial de dezvoltare, producţie şi distribuţie susţine politica de extindere continuǎ a Grupului.
Bosch investeşte anual peste 3.5 miliarde de Euro pentru cercetare şi dezvoltare, înregistrând peste 3800 de patente la nivel mondial. Prin produsele şi serviciile oferite, Bosch urmăreşte îmbunătăţirea calităţii vieţii oferind soluţii fiabile şi inovative.
Concernul a fost înfiinţat la Stuttgart în 1886 de cǎtre Robert Bosch (1861 - 1942) sub numele de „Atelier de mecanicǎ finǎ şi electrotehnică”. Structura Robert Bosch GmbH asigurǎ independenţa financiarǎ, precum şi libertatea antreprenorialǎ a Grupului Bosch. Aceasta îi permite companiei sǎ facǎ investiţii pentru asigurarea viitorului sǎu, precum şi sǎ respecte responsabilitatea sa socialǎ. Capitalui social al Robert Bosch GmbH este deţinut în proporţie de 92% de cǎtre Fundaţia Robert Bosch. Funcţiile de conducere ale grupului sunt îndeplinite de Robert Bosch Industrietreuhand KG, care deţine şi majoritatea voturilor. Cealaltǎ parte este deţinutǎ de familia Bosch şi de Robert Bosch GmbH.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info