• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Piata Trade Expo Show: noutati comunicate de furnizori direct celor peste 200 de vizitatori

Piata Trade Expo Show: noutati comunicate de furnizori direct celor peste 200 de vizitatori

A treia editie a Piata Trade Expo Show, singura expozitie de solutii pentru cresterea profitului in comertul cu bunuri de larg consum, organizata de revista Piata, s-a desfasurat la World Trade Plaza Bucuresti pe data de 8 septembrie 2010 si a reunit 230 de vizitatori. Dintre acestia, peste 200 au fost vizitatori profesionisti: comercianti (marea majoritate), distribuitori, furnizori de servicii pentru industria bunurilor de larg consum, se precizeaza intr-un comunicat de presa al organizatorilor, remis www.BrandInfo.ro.

In magazinul amenjat la Piata Trade Expo 16 companii si-au expus solutiile dedicate comerciantilor de bunuri de larg consum: Agricola Bacau, Bella, Bochemie, Bunge, Coca Cola, Covalact, Dobrogea, Dole, Hyper Line Consult (HLC), METRO Cash & Carry, Muller, Nordic Import Export, Scandia Romana, Sintezis, Tnuva si Ursus Breweries.

METRO Cash & Carry a prezentat noua gama de produse Fine Dreaming (categorii nealimentare), care vine sa completeze oferta dedicata comerciantilor revanzatori in cadrul brandului propriu Fine Food.


Tnuva a expus gama Mariuca si a comunicat lansarea acestui nou brand, destinat segmentului de comert traditional, pozitionat pe treapta de pret economic.

Scandia Romana a anuntat rebranduirea in Scandia Sibiu a binecunoscutului Pate Sibiu, precum si lansarea unor noi ambalaje si a unor noi sortimente de Pate Bucegi.

In premiera la Piata Trade Expo, Agricola Bacau a anuntat ca marca Sav`Or (prima gama romaneasca de produse pre-gatite) va fi rebranduita Agricola Bacau. Producatorul bacauan a anuntat, de asemenea, demararea unui program de sensibilizare a consumatorului de produse 100% romanesti.

Covalact a anuntat lansarea unor produse si sortimente noi: telemeaua din lapte de capra, branza de burduf portionata si iaurturile cu fructe pentru care vor fi folosite doar fructe din specii autohtone.

Bochemie a comunicat intrarea brandului Savo pe categoria produselor pentru curatarea toaletelor.


“Am avut ocazia sa discutam si cu alti oameni decat cei care vin la noi cu marfa. Am vazut multe produse noi si in plus, am reusit sa obtin aici si o oferta speciala de pret de la o companie de produse lactate”, a declarat Marcel Tarca, administrator supermarketurilor Pertit Pitesti.

Eduard Georgescu, administratorul Fonzi Supermarket Bucuresti, a apreciat ca “Este interesant acest concept de eveniment; ne-am facut contacte noi, am vazut produse noi. Am discutat cu reprezentantii Sintezis despre etichetele electronice de raft; dorim sa implementam si noi acest sistem ca sa eliminam costurile cu imprimarea etichetelor, necorespondeta dintre pretul afisat la raft si cel de la casa de marcat”.

Ionut Parvu, administratorul firmei Matra, a declarat: “Credem ca sunt necesare astfel de evenimente pentru comercianti. Suntem interesati spre exemplu de etichetele electronice, care ar elimina multe dintre probleme. Am participat si la prezentari si am aflat multe noutati”.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//