• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Campania de responsabilitate sociala Servathon 2008 va continua pana la 30 septembrie 2008

Campania de responsabilitate sociala Servathon 2008 va continua pana la 30 septembrie 2008

Campania Servathon 2008 "Sate romanesti defavorizate" derulata de Sodexho Romania si Asociatia Stop Hunger pentru strangerea de fonduri si atragerea de ajutoare materiale continua pana la data de 30 septembrie 2008.

Inceputa in luna iunie 2008, campania are ca scop sprijinirea satelor romanesti care se confrunta cu dificultati cauzate de izolarea geografica si lipsa de infrastructura.

"Pentru campania din acest an au fost alese trei sate din Romania, respectiv Bolda din judetul Satu Mare, Almasel din judetul Hunedoara si Alma Vii din judetul Sibiu. Satele se confrunta cu probleme grave in ceea ce priveste resursele materiale si de hrana, drumuri de acces si servicii publice. Toate aceste lipsuri califica zonele mentionate drept unele dintre cele mai sarace din atlasul social al Romaniei rurale" spune François Podeur, Director General Sodexho Romania.

"Cercetarile intreprinse au scos la iveala faptul ca in satul Bolda masina de paine ajunge extrem de rar, iar sursele de apa potabila se afla la distante considerabile. In Almasel nu exista magazin alimentar, brutarul ajunge rar, postasul o data pe luna, doctorul niciodata, pentru ca drumurile sunt neasfaltate.

In Almasel nu exista nici macar cimitir. Alma Vii este un sat foarte sarac, are o singura scoala cu clasele I - IV in ruinele unei vechi cetati. Pe timp de iarna, situatia se inrautateste si mai mult: satele sunt complet izolate pentru luni bune, din cauza drumurilor total impracticabile si a lipsei serviciilor de telefonie", a adaugat Maria Beiu, Coordonator Program "Sate Romanesti Defavorizate".

Fondurile si donatiile din campania Servathon 2008 vor fi alocate pentru imbunatatirea conditiilor de viata ale acestor comunitati. Mai precis, compania Sodexho, prin Asociatia Stop Hunger, va asigura saptamanal aprovizionarea cu paine cat si aprovizionarea cu alimente de stricta necesitate - ulei, zahar, faina, malai, conserve etc. - pentru perioada lunilor de iarna.

De asemenea, compania va intreprinde demersurile necesare pentru sprijinirea comunitatilor in negocierile cu companiile de telefonie fixa sau mobila si va asigura deplasarea cu regularitate a unui asistent social in zonele mentionate, pentru a discuta cu oamenii si a-i indruma in relatia cu autoritatile, deoarece completarea unei scrisori sau a unei cereri reprezinta o problema pentru majoritatea locuitorilor. In acelasi timp, asistentul social va comunica reprezentantilor Sodexho Romania si probleme noi identificate la nivel local.

Sodexho este o companie multinationala ce opereaza in sectorul serviciilor, cu parteneri din comunitati de business diverse: resurse umane, institutii financiare, IMM-uri, retaileri, etc.

Ca si angajator, Sodexho se claseaza pe locul 22 la nivel mondial, respectiv pe locul 6 la nivel european. In Romania, compania este liderul pietei voucherelor si cardurilor, cu un portofoliu de peste 37.000 de companii partenere si peste 1.500.000 de angajati. Sodexho detine cea mai larga si diversificata retea de magazine care accepta vouchere in peste 49.000 de locatii in intreaga tara.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//