• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Rebranding-ul Final Distribution, semnat Seed Consultants

Rebranding-ul Final Distribution, semnat Seed Consultants

Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv Landor, a realizat procesul de corporate rebranding pentru Final Distribution, in urma castigarii pitch-ului la finele anului 2009. Platforma brandului pleaca de la ideea ca “un proiect finalizat la timp si bine lucrat este ceea ce conteaza pentru client”. Furnizor de solutii premium pentru acoperisuri, Final Distribution este unic importator in Romania al brandurilor Gerard, Delta si Keylite, se precizeaza intr-un comunicat de presa citat de www.BrandInfo.ro.


Roxana Iancu, Senior Brand Consultant la Seed mentioneaza ca “imaginea companiei trebuia sa transpuna astfel platforma brandului printr-un design estetic, care sa spuna finalitate, precizie si incredere pentru client”.


Identitate vizuala creata de noi reflecta ideea de finalitate prin folosirea formei patrate, o forma perfecta datorita laturilor sale egale si a unghiurilor drepte, intr-un ansamblu echilibrat ce da forta logotipului. “Crearea logotipului urmareste atent ideea de finalizare desavarsita a serviciilor, cel mai important aspect pentru client”, spune Raluca Beldiman, Brand Designer la Seed Consultants. Nota diferentiatoare vine din alegerea curajoasa a culorii ametist-inchis, detasandu-se astfel de restul competitorilor.


Domeniul constructiilor este redat prin regularitatea si geometria liniei fontului, amintind in acelasi timp de servicii profesioniste. “Acest lucru vorbeste despre concentrarea echipei pe ideea de calitate pe intreg lantul valoric: de la produse premium din portofoliu, servicii de distributie si montaj calitative, traininguri pentru echipele de montare, pana la predarea solutiei complete de acoperis catre client”, afirma Dochita Zenoveiov Managing Director la Seed Consultants.


“Am descoperit aici o echipa tanara si dedicata si un lider care face performanta la al doilea start-up pe o piata foarte aglomerata cum este cea a solutiilor de acoperisuri. Proiectul a fost un pas firesc in business spre articularea platformei de brand si crearea unei identitati vizuale moderne, relevante si diferentiatoare in care sa se regaseasca intreaga echipa si care sa reflecte pozitionarea pe nisa de premium a solutiilor de acoperisuri.”


Dan Mircescu, Director General, Final Distribution spune ca a ales Seed Consultants dupa ce in prealabil a avut intalniri si negocieri cu mai multe agentii de branding, deoarece a fost cea care a inteles si s-a pliat cel mai bine pe nevoile noastre, detasandu-se prin know-how, inspiratie si viziune. “Datorita metodologiei lor unice am trecut impreuna cu ei prin experiente extrem de interesante si complexe ce ne-au ajutat sa ne redescoperim si sa conturam cultura organizationala”, mai completeaza acesta.


Procesul a durat 7 luni si a cuprins analiza, dezvoltarea platformei si a arhitecturii de brand, desenarea identitatii vizuale si a manualului de brand. Echipa de proiect, din partea Seed Consultants, a fost alcatuita din Dochita Zenoveiov – Managing Director & Strategy, Roxana Iancu – Senior Brand Consultant, Raluca Beldiman (Pinky) – Senior Brand Designer, Marina Beldiman – Junior Brand Designer, Vladimir Martinus – Project Manager, Petronela Sterea – Project Executive si Cristina Pana – Assistant, iar din partea Final Distribution, Bianka Dobre – Marketing Director, Alina Mircescu – PR & Communication Manager si Dan Mircescu – Director General.


Seed Consultants este o companie romaneasca de consultanta de brand si design, partener exclusiv in Romania al Landor Associates, cea mai mare agentie de branding globala. Cele doua companii colaboreaza strans atat pentru proiecte locale, cat si internationale, reusind astfel sa imbine practica locala, intelegerea si cunoasterea culturii romanesti, cu expertiza globala in branding. Portofoliul Seed Consultants numara brand-uri importante precum Radio ZU, Petrom, Angst, INTACT Media Group, Ruukki Romania, VIP Air, GSP TV, Tempora, Galador, Financiarul, Agrofam.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//