• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Kaufland Orastie - un nou magazin Kaufland, din 15 septembrie 2010

Kaufland Orastie - un nou magazin Kaufland, din 15 septembrie 2010

Din 15 septembrie 2010, Kaufland a deschis un nou magazin in Romania, in Orastie. Grupul Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 950 de magazine în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croaţia, Bulgaria şi România.


Kaufland România a creat până în prezent peste 7.600 de noi locuri de muncă directe în România, la sediul central în Bucureşti, în magazinele deschise şi precum şi la centrul logistic situat în Parcul Industrial Ploieşti.


"Regionalitatea constituie unul din punctele forte Kaufland. Portofoliul nostru este axat în principal pe produse de la furnizori naţionali şi regionali, ceea ce contribuie la întărirea economiei locale. Sortimentul magazinelor Kaufland conţine până la 15.000 de articole diverse (produse de marcă, produse regionale, mărci exclusive) şi oferă clienţilor nu numai preţuri reduse ci şi prospeţime, varietate şi o calitate superioară", spun oficialii companiei.


În afară de oferta bogată de alimente care acoperă  necesarul zilnic al clientului, sortimentul Kaufland oferă şi produse atractive din domeniile menaj, sticlărie, porţelan, textile, electrice, papetărie, jucării, articole de sezon şi pentru petrecerea timpului liber, la care se adaugă oferte speciale săptămânale.


Un punct de atracţie este departamentul de legume şi fructe. Indiferent de anotimp clienţilor le este oferită o gamă largă de fructe şi legume proaspete, articole de sezon, dar şi produse exotice.


"Succesul magazinelor Kaufland se bazează pe o politică riguroasă de preţuri, însă nu numai preţurile cele mai avantajoase fac din magazinul Kaufland un punct de referinţă pentru clienţi. Amabilitatea angajaţilor, precum şi numeroasele garanţii şi servicii ilustrează importanţa acordată satisfacţiei clientului de către Kaufland (Garanţia prospeţimii, Garanţia celui mai bun preţ, Garanţia rapidităţii, Garanţia schimbului de produse). O demonstrează şi programul stabilit în avantajul clienţilor – Kaufland Orăştie este deschis de luni până sâmbătă, de la ora 7.30 la ora 22.00, iar duminica de la ora 08.00 la ora 20.00", adauga oficialii Kaufland.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//