• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Miele aduce in Romania noua gama de echipamente electrocasnice premium

Miele aduce in Romania noua gama de echipamente electrocasnice premium

Miele, lider în producţia de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, îşi reafirmă angajamentul faţă de consumatorii din România şi aduce pe piaţa locală noua generaţie de echipamente de uz casnic, menite să ofere utilizatorilor români un stil de viaţă mai bun, se precizeaza intr-un comunicat de presa remis www.BrandInfo.ro.

 

Prezent de 111 ani în domeniul inovaţiilor tehnologice, Miele reinventează, cu fiecare nou produs manufacturat, modalitatea prin care utilizatorii interacţionează şi se raportează la obiectele prezente în fiecare cămin, misiunea companiei fiind aceea de a oferi o schimbare de optică în ceea ce priveşte stilul de viaţă. Prin inovaţiile continue, produsele Miele oferă deopotrivă simplitatea în utilizare alături de complexitatea funcţiilor, rezultatul fiind o experienţă în utilizare de neegalat.

 

“Miele a fost de la bun început şi va rămâne o afacere de familie, iar acest lucru ne-a permis să ne păstrăm valorile şi viziunea neschimbate, fapt ce se reflectă în grija cu care este produs fiecare echipament Miele”, afirmă Stavros Politis, Export Manager pentru Miele în Europa de Sud-Est. Anul acesta, Miele readuce în prim-plan şi redefineşte conceptul de locuinţă prin introducerea noilor game de produse destinate întreţinerii căminului şi bucătăriei: aspiratorul hibrid S4812, precum şi noua generaţie de maşini de spălat vase G5000.

 

Având la bază o tehnologie de ultimă generaţie patentată de Miele, noul aspirator S4812 este singurul aspirator hibrid din lume destinat uzului casnic. Funcţionarea duală a noului S4812 Hybrid oferă utilizatorului libertate totală de mişcare, aspiratorul putând fi folosit atât introdus, cât şi scos din priză, datorită acumulatorilor reîncărcabili.

 

La rândul său, noua generaţie de maşini de spălat vase G5000 lansată de Miele continuă, prin noile funcţionalităţi, şirul inovaţiilor patentate de producătorul german în cei 111 ani de activitate. Miele a fost prima companie din lume care a inventat şi implementat cel de-al treilea raft al maşinii de spălat vase, special pentru tacâmuri. Acum, noua generaţie de maşini de spălat vase G5000 reiterează statutul Miele, de pionier în domeniul inovaţiei, prin introducerea raftului de tacâmuri cu design tridimensional, ce îşi schimbă înălţimea, adâncimea şi lungimea în funcţie de nevoile utilizatorului. Mai mult, noua gamă G5000 vine mai aproape ca oricând de preferinţele consumatorilor prin designul ergonomic, funcţionarea extrem de silenţioasă, precum şi prin sistemul BrilliantLight pentru iluminare în interior şi uscarea mai rapidă a vaselor. Şi, pentru că nu ar fi un echipament electrocasnic Miele dacă nu ar fi ecologic, noua generaţie de maşini de spălat vase G5000 asigură un consum foarte mic de energie şi de apă, economisind până la 40% energie.

 

Toate produsele Miele au la bază tehnologiile inovative, precizia matematică şi design-ul avangardist care au consacrat producătorul german de echipamente electrocasnice la nivel mondial. Pe lângă aspiratorul hibrid S4812 şi gama de maşini de spălat vase G5000, portofoliul de echipamente electrocasnice de la Miele include şi plite, seturi combi, hote pentru aragaz, cuptoare, cuptoare cu aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice, răcitoare de vinuri, o gamă variată de aspiratoare, maşini de spălat rufe, uscătoare de rufe şi prese pentru călcat. Numitorul comun al tuturor acestor produse este calitatea înaltă, ce se găseşte neschimbată la toate categoriile de produse – de la echipamente standard, până la produsele de top.

 

Întreaga gamă de echipamente Miele pentru întreţinerea căminului şi a bucătăriei poate fi găsită şi testată în showroom-ul Miele din Otopeni. „În continuarea misiunii sale de a promova un stil de viaţă mai bun, Miele a gândit show-room-ul din Otopeni ca un spaţiu în care tehnologia se îmbină cu arta, iar luxul întâlneşte ospitalitatea. O zi în show-room-ul Miele este ca o zi petrecută acasă, având la dispoziţie, însă, tehnologia de ultimă generaţie a echipamentelor electrocasnice pentru a satisface orice preferinţă culinară sau domestică”, a declarat Stavros Politis, Export Manager Miele în Europa de Sud-Est.

 

Conceput ca un spaţiu în care fiecare vizitator să se simtă la fel de bine ca acasă, locaţia din Otopeni le oferă consumatorilor din România oportunitatea de a dobândi toate informaţiile necesare despre produse şi de a se bucura de cele mai noi echipamente electrocasnice premium de la Miele, precum şi de a alege soluţiile optime de îmbunătăţire a stilului de viaţă în funcţie de propriile preferinţe.

 

Miele îşi continuă misiunea de a promova un stil de viaţă sănătos şi se dedică dezvoltării de produse care să vină în întâmpinarea celor ce împărtăşesc această viziune. Mai mult, prin noile funcţionalităţi ale echipamentelor, prin posibilitatea încorporării lor în funcţie de nevoile specifice ale utilizatorilor, precum şi prin variantele diverse de amplasare, Miele doreşte să redefinească noţiunea de locuinţă, simplificând şi transformând activităţile de zi cu zi în pură plăcere. În acest sens, Miele a dezvoltat plitele combi, care înalţă gătitul la rang de artă, ori cuptoarele care transformă prepararea mâncării într-o joacă de copii, datorită funcţiilor inovatoare ce pun la dispoziţia utilizatorilor cele mai sofisticate preparate culinare prin simpla apăsare a unui buton.

 

Toate produsele Miele, de la echipamentele încorporabile la cele de sine stătătoare, au fost gândite şi concepute astfel încât să răspundă cerinţelor specifice din fiecare locuinţă, pentru a oferi consumatorilor nu doar utilitate, ci şi cea mai bună experienţă posibilă în utilizare. De aceea, produsele Miele au la bază tehnologii unice la nivel mondial, dezvoltate de producătorul german, printre care se numără patente deja consacrate: Honeycomb Drum – tamburul în formă de fagure de miere pentru maşinile de spălat şi maşinile de uscat rufe – pentru durata de viaţă de patru ori mai mare a oricărui tip de material; sertarul cu tehnologia 3D pentru maşinile de spălat vase – pentru curăţarea chiar şi a celor mai neîndemânatice obiecte de bucătărie; tehnologia PerfectClean prin care pereţii interiori ai cuptoarelor sunt concepuţi dintr-un email special, anti-aderent;  precum şi capătul cu senzor Allergotec pentru aspiratoarele Baby Care, pentru igienizarea podelelor.

 

Tehnologia avansată, fiabilitatea şi consumul redus de energie reprezintă caracteristicile cheie de la baza tuturor echipamentelor electrocasnice produse de Miele, motiv pentru care producătorul german ocupă în fiecare an primul loc în topurile realizate de asociaţiile de consumatori din lume şi obţine punctajul maxim în cadrul testelor de anduranţă efectuate de instituţiile independente de specialitate de la nivel internaţional.

 

Produsele Miele sunt recunoscute în rândul consumatorilor din întreaga lume pentru anduranţă şi fiabilitate. Potrivit testelor de anduranţă realizate de wfk, autoritatea în domeniul studiilor privind piaţa echipamentelor de întreţinere a rufelor din Germania, maşinile de spălat şi uscătoarele de rufe cu tambur HoneyComb de la Miele au cea mai lungă durată de viaţă dintre toate echipamentele disponibile în lume: peste 5.000 de cicluri de utilizare, echivalentul a până la 20 de ani de funcţionare optimă. Prin urmare, pentru a garanta funcţionarea fără compromisuri a produselor sale, Miele a dezvoltat un sistem de actualizare permanentă a echipamentelor, care oferă utilizatorilor posibilitatea de a descărca şi instala ultimele funcţionalităţi disponibile.

 

De-a lungul istoriei de 111 ani, Miele a devenit echivalentul inovaţiei şi al fiabilităţii. Încă din anul înfiinţării companiei de către Carl Miele şi Reinhard Zinkann, valorile care au stat la baza fiecărui produs manufacturat au fost inovaţia, rezistenţa în timp, calitatea şi evoluţia continuă. Datorită acestei filozofii, compania Miele a fost producătorul care a oferit lumii prima maşină de spălat electrică, în anul 1910. De altfel, fiecare produs marca Miele îmbină inovaţiile unice cu tradiţia şi atenţia pentru detalii. La Miele, fiecare produs manufacturat reprezintă o dovadă a angajamentului fondatorilor faţă de calitatea germană, în încercarea de a demonstra că orice altceva reprezintă un compromis.

 

Există doar câteva branduri în lume care respectă aceeaşi viziune, tradiţiile şi standardele calitative înalte de mai bine de un secol. Dintre acestea, cu atât mai puţine reprezintă afaceri de familie sustenabile sau se bucură de recunoaştere la nivel internaţional. Una singură dintre acestea, însă, este renumită pentru a fi creat şi oferit lumii cele mai inovative echipamente electrocasnice din istorie.

 

Fondată în 1899, compania Miele a fost de la bun început o afacere de familie, aparţinând familiilor Miele şi Zinkann – aflate astăzi la a patra generaţie. Filozofia companiei – “Immer Besser” (“Mereu mai bine”) – se reflectă în toate produsele Miele, prin pasiunea investită în devoltarea de noi tehnologii pentru a transforma şi reinventa experienţa în utilizarea echipamentelor electrocasnice. Astfel, Miele a devenit cel mai mare producător independent de echipamentele electrocasnice din lume, cu peste 16.000 de angajaţi, 12 unităţi de producţie, operaţiuni în peste 100 de ţări şi o cifră de afaceri globală de 2,83 miliarde de euro (perioada iunie 2009 – iunie 2010).

 

Gama de produse Miele include: aspiratoare, echipamente de întreţinere a rufelor; maşini de spălat vase, plite, seturi combi, hote de aragaz, cuptoare, cuptoare cu aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice, răcitoare de vinuri. În plus, gama Miele Professional (divizia de echipamente comerciale) oferă sisteme de întreţinere a rufelor şi maşini de spălat vase pentru uz profesional, dar şi aparatură pentru sterilizarea instrumentelor medicale şi de laborator. Portofoliul de bucătărie Miele include o linie de modele create de celebrul designer internaţional Philippe Starck în exclusivitate pentru Miele.

Colaborarea este o premieră în îndustria de profil - Philippe Starck a realizat design-ul mobilierului de bucătărie Miele ce va fi disponibil în colecţia “Warendorf” începând cu anul 2011.

 

În 2007, Miele Appliances SRL şi-a deschis porţile şi în România, una dintre principalele ţări din Europa de Sud-Est care proiectează o perspectivă nouă asupra afacerilor Miele la nivel global.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//