• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Bursele Europene JTI pentru Jurnalisti - editia 2010 - 2011

Bursele Europene JTI pentru Jurnalisti - editia 2010 - 2011

Fundatia Euromonitor pentru Excelenta, cu sprijinul Agentiei AD Media Consult, au anuntat continuarea programului Bursele Europene JTI pentru Jurnalisti prin lansarea editiei 2010-2011.

Bursele Europene JTI pentru Jurnalisti reprezinta un program de incurajare si facilitare a pregatirii profesionale si se adreseaza jurnalistilor care doresc sa capete o expertiza profesionala in problematica europeana. Acest program ii ajuta pe participanti sa aprofundeze intelegerea tematicilor legate de Uniunea Europeana, cadrul de reglementare, functionarea institutiilor, relationarea intre Statele Membre precum si maniera in care este abordata problematica europeana de catre media occidentala.

Programul Bursele Europene JTI pentru Jurnalisti cuprinde trei etape de pregatire profesionala: un training specializat, sustinut in Romania de catre specialisti in relatii europene; o calatorie de studii, de o saptamana, la Bruxelles, pe durata careia jurnalistii vor avea ocazia sa se intalneasca si sa discute cu oficiali ai Uniunii Europene; stagii de pregatire profesionala, timp de trei saptamani, in cadrul unor prestigioase organizatii de presa europene.

La incheierea fiecarei faze sunt selectati jurnalistii care vor participa la faza urmatoare.

Sunt asteptati sa aplice la programul Burse Europene JTI jurnalisti din presa scrisa, radio, TV si on-line specializati in domeniile social, politic si economic, care trebuie sa indeplineasca in mod cumulativ urmatoarele conditii: Experienta profesionala de minim 3 ani; Varsta de pana in 35 de ani; Abilitati de comunicare in limba engleza (cunoasterea limbii franceze reprezinta un avantaj).

Dosarul de inscriere va cuprinde: Curriculum Vitae; Formular de inscriere disponibil pe site-ul Euromonitor (www.euromonitor.ro); Fotografie color tip pasaport; Portofoliu (doua materiale de presa relevante pentru domeniile enuntate); Trei scrisori de recomandare, de preferinta una de la superiorul direct sau managerul institutiei la care lucreaza.

Data limita de depunere a dosarelor de inscriere este 1 OCTOMBRIE 2010 (inclusiv), toate inscrierile avand mentiunea "pentru Bursele Europene JTI pentru Jurnalisti".

Preselectia candidatilor se va face pe baza dosarului de inscriere, iar selectia pe baza unui interviu.

Programul Bursele Europene JTI pentru Jurnalisti a fost lansat in 2007, anul aderarii Romaniei la Uniunea Europeana, ca o continuare a programului de stagii initiat de National Forum Foundation / Freedom House in anii 1990, cu sprijinul Guvernului SUA, iar ulterior, incepand cu anul 2000, cu finantarea JTI.

Inca de la inceput, obiectivul programului a fost dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor tinerilor jurnalisti romani, prin expunere la realitatile democratiilor dezvoltate, imersiune in medii culturale diverse si practica profesionala specializata, mai intai in Statele Unite, iar ulterior la Bruxelles.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//