• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Everyone Is Art - actiune artistica initiata de Samsung, in scop umanitar

Everyone Is Art - actiune artistica initiata de Samsung, in scop umanitar

Samsung Electronics Europe a lansat “Everyone Is Art”, o invitaţie pentru oamenii din întreaga Europă de a participa în prima şi gigantica operă colaborativă de artă, care va ridica nivelul de conştientizare cu privire la persoanele afectate de cancerul de sân (femei şi bărbaţi).


Prin accesarea link-ului www.morethantalk.eu/everyoneisart, vizitatorii vor putea încărca fotografii cu ei sau cu cei dragi, însoţite de informaţii despre modul sau motivele pentru care vieţile lor au fost atinse de cancerul de sân.


1.096 dintre aceste imagini vor fi selectate de către artista britanică Samira Harris şi folosite pentru recreerea “Naşterii lui Venus” a lui Botticelli. 1.096 este numărul femeilor diagnosticate cu cancer la sân zilnic în Europa, iar platforma “Everyone Is Art” a fost lansată în asociere cu 17 instituţii filantropice din Europa, dedicate luptei împotriva cancerului de sân.


Wendy Evans-Scott, o britanică de 47 de ani, a terminat cu succes un tratament împotriva cancerului de sân acum trei ani. “Am adăugat această fotografie cu mine pe www.morethantalk.eu/everyoneisart.


Atât mama, cât şi eu ne-am luptat cu cancerul de sân, iar eu o încurajez pe fiica mea să se controleze regulat în acest sens. În fiecare zi, 1.096 de femei din Europa sunt diagnosticate cu cancer de sân, iar noi, cu toţii, putem face câte ceva pentru a ne asigura că un număr cât mai mare de oameni sunt conştienţi de acest aspect.”


“Samsung sprijină de patru ani fundaţiile europene dedicate luptei împotriva cancerului de sân, iar pentru 2010 vrem să acţionăm prin intermediul artei,” explică Ines Van Gennip, Head of CSR pentru Samsung Electronics Europe.


“Samsung face un apel pentru fotografii cu persoane care au fost afectate de cancerul de sân fie direct, fie printr-o persoană dragă care suferă. Căutăm de asemenea fotografii cu susţinătorii campaniilor pink ribbon care muncesc din greu în acest sens şi care iau parte la maratonane sau chiar îşi vopsesc părul roz pentru a promova conştientizarea acestei probleme”.


“Toate aceste fotografii vorbesc despre curaj, iar cele 1.096 vor fi utilizate în final într-o singură operă de artă, ce le va încuraja pe femei să fie conştiente de cancerul de sân. Când te gândeşti că peste o mie de femei sunt diagnosticate cu cancer de sân în Europa în fiecare zi, impactul aceste piese finale devine şi mai prolific,” adaugă Van Gennip.


Compoziţia finalizată va fi dezvăluită în data de 14 octombrie 2010, odată cu Ziua Samsung a Conştientizării Cancerului de Sân din Europa, la The Royal Exchange din Centrul Londrei. După aceasta, ea va fi vândută, iar câştigurile vor reveni fundaţiilor dedicate cancerului de sân.


Imagini de 2MB pot fi încărcate pe www.morethantalk.eu/everyoneisart. 1.096 de fotografii vor face parte din opera finalizată a Samirei Harris. Toate imaginile încărcate pot fi vizionate pe www.morethantalk.eu/everyoneisart. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm vizitaţi www.morethantalk.eu/everyoneisart.


“Everyone Is Art” este parte a campaniei Samsung “More Than Talk” de conştientizare cu privire la cancerul de sân. În Europa, 400.000 de femei sunt diagnosticate cu cancer de sân în fiecare an. Sprijinită prin Facebook, YouTube, Flickr şi Twitter, campania Samsung “More Than Talk” doreşte să ajungă la cel puţin acelaşi număr de femei din Europa. Acest grad de conştientizare ar putea ajuta la salvarea multor vieţi, nu numai în Europa, ci pe întregul glob.


Prin vizitarea www.morethantalk.eu, femeile pot găsi o comunitate instantă de sprijin şi un loc potrivit pentru luarea angajamentului de creştere a nivelului de conştientizare asupra cancerului de sân.


Angajamentul Samsung de a creşte nivelul conştientizării cu privire la cancerul de sân a avut începutul în Olanda, în 2006. De atunci, Samsung a donat 6,4 milioane de dolari fundaţiilor europene dedicate cancerului de sân, oferind un sprijin crucial pentru conştientizarea acestei probleme, prevenţia acesteia, campanii şi strângerea de fonduri. În acest an, operaţiuni Samsung din douăzeci şi cinci de ţări europene, printre care si Romania, s-au alăturat luptei împotriva acestei boli.

Femeile aflate la baza campaniei Samsung “More Than Talk” sunt implicate în Everyone Is Art şi au poveşti emoţionante de spus despre cancerul de sân.

Wendy Evans-Scott, 47 de ani, din Surrey: Diagnosticul de cancer de sân i-a schimbat lui Wendy complet perspectiva asupra vieţii. Ea şi-a terminat cu succes tratamentul acum trei ani şi a luat parte la o serie de evenimente de strângere de fonduri. Wendy speră că această campanie va promova conştientizarea asupra cancerului de sân şi va asigura femeile că îşi pot continua viaţa după confruntarea cu cancerul.

Emily Holt, 30 de ani, din Foxton: Emily a fost diagnosticată cu cancer de sân în septembrie 2008 şi a fost convinsă câ nodulul ei era un chist. Ea a finalizat acum chimioterapia, a suferit o operaţie majoră de reconstrucţie a sânilor, iar acum aşteaptă cu nerăbdare începutul unui curs de modă în Brighton.

Amanda Jones, 68 de ani, din Surrey: Amanda şi-a pierdut fiica, pe Rebecca, în vârstă de 33 de ani, din cauza cancerului de sân. Amanda a strâns 145.000 £ pentru cauza conştientizării asupra cancerului de sân şi îşi dedică timpul susţinerii campaniilor de îmbunătăţire a serviciilor pentru cancerul de sân, tratamentelor şi cercetării.

Samira Harris, din Brighton, este artista care creează opera finală de artă pentru creşterea nivelului de conştientizare asupra cancerului de sân. Samira a urmat cursurile London Institute of Art and Design şi în prezent îşi dezvoltă un nou spaţiu de studio alături de o colectivitate artistică din Lewes, Sussex.


Samsung Electronics Co., Ltd. este lider mondial în industria semiconductorilor, a telecomunicaţiilor, a dispozitivelor media digitale şi a convergenţei digitale, cu vânzări consolidate de 116.8 miliarde USD în anul 2009. Compania are aproximativ 188.000 de angajaţi în 185 de birouri din 65 de ţări, fiind alcatuită din opt divizii principale de afaceri - Visual Display, Mobile Communications, Telecommunication Systems, Digital Appliances, IT Solutions, Digital Imaging, Semiconductor şi LCD. Recunoscut ca unul din brandurile cu cea mai rapidă dezvoltare în lume, Samsung Electronics este lider în productia de monitoare digitale, chip-uri de memorie, telefoane mobile şi televizoare TFT-LCD.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//