• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

OMV va prelua operațiunile Petronas din Pakistan

OMV va prelua operațiunile Petronas din Pakistan

Pe 20 septembrie 2010, OMV, Grupul energetic lider în centura de creștere europeană, a încheiat un contract de vânzare-cumpărare cu PETRONAS International Corporation Limited (PETRONAS), în vederea preluării intereselor de explorare și producție a petrolului și gazelor naturale în Pakistan. Acestea includ licențele de explorare Mubarak, Mehar și Daphro, precum și licențe de dezvoltare și producție Mehar și Mubarak.

 

PETRONAS International Corporation Limited este o subsidiară a PETRONAS, compania petrolieră națională din Malaezia. Propunerea de schimbare a proprietarului este subiectul îndeplinirii anumitor condiții prealabile, în special aprobarea tranzacției de către guvernul din Pakistan. Se estimează că tranzacția se va încheia în următoarele luni. PETRONAS și OMV au decis să nu facă publice alte detalii privind tranzacția.

 

Jaap Huijskes, membrul al Consiliului Director OMV, responsabil cu activitățile de Explorare și Producție (E&P), a declarat: „Această achiziție va consolida portofoliul de active al OMV și constituie un pas important în vederea obținerii unei mase critice în producția din Pakistan. Portofoliul achiziționat are un potențial de creștere ridicat și va susține obiectivele strategice pe termen lung ale OMV.”

 

Pentru OMV, această tranzacție este în linie cu strategia 3plus a companiei, de a continua dezvoltarea în regiunile cheie pentru explorare și producție, precum Orientul Mijlociu. OMV va continua investițiile în Pakistan pentru a-și consolida poziția de principal producător străin de gaze naturale din țară.

 

OMV deţine un portofoliu internaţional de explorare şi producţie echilibrat, în 16 ţări, organizat în jurul a şase regiuni cheie, respectiv Europa Centrală şi de Est, Africa de Nord, nord-vestul Europei, Orientul Mijlociu, Australia/Noua Zeelandă şi regiunea Mării Caspice. Volumul zilnic de producţie al OMV este de aproximativ 318.000 bep/zi, iar la sfârşitul anului 2009 rezervele dovedite ale companiei erau de aproximativ 1,19 miliarde bep.

 

OMV (Pakistan) Exploration GmbH este o subsidiară deținută integral de OMV Aktiengesellschaft și activează în Pakistan din anul 1991. Activitățile OMV sunt în prezent concentrate în bazinul mijlociu al Indusului, zonă în care OMV și-a impus o poziție puternică în calitate de operator, dar se extind și în alte regiuni ale țării. În  prezent, OMV deține participații în nouă blocuri: șapte licențe de explorare și două licențe de dezvoltare și producție în bazinul mijociu al Indusului. Producția totală a OMV în Pakistan se ridică, în acest moment, la aproximativ 14.000 bep/zi.

 

Cu vânzările Grupului de 17,92 miliarde de euro şi o forţă de muncă de 34.676 de angajaţi în 2009, OMV Aktiengesellschaft este una dintre cele mai mari companii industriale austriece listate la bursă. În calitate de Grup energetic lider din centura de creştere europeană, OMV activează în 12 ţări în domeniul Rafinare & Marketing (R&M). În domeniul Explorare & Producţie (E&P), OMV activează în 16 ţări pe patru continente.

 

În domeniul Gaze Naturale & Energie (G&E), OMV vinde aproximativ 13 miliarde m³ de gaze naturale pe an. Prin reţeaua sa de conducte din Austria, cu o lungime de 2.000 km, OMV Gas & Power transportă anual aproximativ 75 miliarde m³ de gaze naturale. Central European Gas Hub al OMV este unul dintre cele mai importante centre de gaze naturale din Europa continentală, având o capacitate comercială de aproximativ 23 miliarde m³. OMV este grupul energetic lider în centura de creştere europeană, având rezerve de petrol şi gaze de aproximativ 1,19 miliarde bep, o producţie zilnică de aproximativ 318.000 bep în T2/2010 şi o capacitate anuală de rafinare de aproximativ 26 milioane de tone. În T2/2010, OMV deţinea 2.319 staţii de distribuţie carburant. Cota de piaţă a grupului în segmentul de rafinare şi marketing în regiunea Dunării este în prezent de 20%.

 

OMV şi-a întărit poziţia de lider de piaţă în zona centurii de creştere europeană prin achiziţionarea a 41,58% din Petrol Ofisi, compania turcească lider în segmentul comercial şi de vânzări.

În iunie 2006, OMV a înfiinţat OMV Future Energy Fund, o sucursală deţinută în totalitate, pentru a susţine proiecte de energie regenerabilă cu peste 100 milioane de euro, începând astfel transformarea dintr-un grup de petrol şi gaze naturale într-un grup energetic al cărui portofoliu să includă şi energie regenerabilă.

 

OMV este semnatar al U.N. Global Compact şi un susţinător activ al valorilor înscrise în Codul său de Conduită. Acestea includ un puternic simţ al responsabilităţii faţă de mediul social şi natural, în special în regiunile slab dezvoltate economic. OMV se preocupă continuu de problemele economice, de mediu şi sociale legate de operaţiunile sale într-un mod responsabil. Compania raportează activităţile sale de sustenabilitate în cadrul unui raport realizat conform normelor Global Reporting Initiative. Acest raport este publicat odată cu raportul anual.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//