• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Serviciile tip InfoLine pentru companiile small business optimizeaza costurile

Serviciile tip InfoLine pentru companiile small business optimizeaza costurile

„Clientul adora sa cumpere, dar uraste sa-i fie vandute produse sau servicii”, a aratat Silvia Iordache, Marketing Manager Valoris Center la cea de-a doua editie a Conferintei Internationale „Marketing in Direct” in cadrul workshop-ului Telemarketing/Telesales.

Cu toate acestea, exista metode si actiuni de comunicare directa care se pot dovedi extrem de eficiente daca sunt corect implementate. Comparativ cu alte canale de comunicare telemarketingul are o rata medie de raspuns cuprinsa intre 10-30%, spre deosebire de direct mailing care inregistreaza o rata medie de 2-3% sau e-mailing cu o rata de 2,5-4%, se precizeaza intr-un comunicat de presa remis BrandInfo.ro.

Serviciile de tip InfoLine implementate pentru companii small business reduc costurile si duc la cresterea vanzarilor. Este cazul multor companii care activeaza in telecomunicatii, comert online sau alte servicii care implica relatiile directe cu clientii.

”Pentru un client de-al nostru, dealer de echipamente foto – video cu distributie atat in mediul traditional (magazin specializat) cat si in mediul online (magazin online), am reusit sa generam lunar 238 oportunitati suplimentare prin infiintarea unui serviciu de tip InfoLine”, arata Silvia Iordache. Strategia a fost una pe cat de simplu de implementat, pe atat de eficienta pornind de la situatia in care, datorita dezvoltarii companiei, solicitarile telefonice au crescut in intensitate. Activitatea angajatilor companiei nu permitea preluarea tuturor apelurilor clientilor sau ale potentialilor clienti. Numarul solicitarilor telefonice nepreluate sau preluate cu intarziere nu se putea estima, iar calitatea serviciilor oferite nu era cea dorita, motivul fiind apelurile abandonate. Prin infiintarea InfoLine-ului insa toate apelurile nepreluate in 20 secunde de la initiere erau redirectionate catre call center-ul Valoris unde o echipa special instruita prelua solicitarile telefonice si oferea informatii si asistenta apelantilor. Astfel in 4 luni au fost preluate peste 800 de apeluri, care altfel ar fi fost pierdute de client, iar rata de preluare a apelurilor a fost de 93%. ”Serviciul InfoLine ofera posibilitatea de a furniza informatii actualizate despre serviciile companiei, despre promotiile sau programele pe care le dezvolta acestea si totodata de a evalua succesul actiunilor pe care le intreprind.”, arata Marketing Managerul Valoris Center.

Si alte avantaje ale telemarketingului, precum adresarea individuala sau construirea unei relatii continue cu clientul, au fost puse in lumina in cadrul workshopului Telemarketing/Telesales. Temele dezbatute la Conferinta „Marketing in Direct” au demonstrat inca o data ca marketingul este un domeniu al inovatiei, iar marketerii trebuie sa gaseasca solutii creative pentru a ajunge la publicul-tinta.

Evenimentul a fost sustinut de Agrafa, Carturesti, Cramele Recas, Dial Telecom, Grand Hotel Continental, Jacobs Kronung Intense, Jana, Kanara, Dial Telecom, Kanara Print, Media Direct, Media Image, Oriflame, Prigat, RPG Security, Sin Media Sound, Snack Attack, The Money Channel TV, Toblerone, Valoris Center.

Valoris Center are ca principal domeniu de activitate acoperirea intregii palete de servicii asociate activitatii de call center: Inbound (InfoLine, Customer Support, Product & Services Orders etc.); Outbound (Telemarketing, Telesales, Satisfaction Surveys etc.); Servicii de consultanta oferite ca suport clientilor, atat in ceea ce priveste fezabilitatea externalizarii activitatilor non core business, cat si in ceea ce priveste definirea proceselor de lucru in-house.

Serviciile Valoris contribuie la optimizarea costurilor si a resurselor umane, fidelizarea clientilor, flexibilitatea operatiunilor si, implicit, la cresterea profitului clientilor sai. Cu peste 200 angajati si project manageri cu experienta, Valoris Center gestioneaza profesional peste 400.000 apeluri / luna pentru clientii sai (clienti de tip corporate si IMM).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//