• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Vizualizarea Toshiba Multi Screen se extinde cu Toshiba Places

Vizualizarea Toshiba Multi Screen se extinde cu Toshiba Places

Toshiba a anuntat recent un alt pas important în transformarea vizualizării Multi Screen în realitate. Până în prezent, accentul a fost pus pe conectarea dispozitivelor la nivel local – de exemplu prin Toshiba Media Controller, care simplifică accesarea si transferul de continut de la un echipament la altul în cadrul unei retele pentru acasă.


Acum “Toshiba Places” extinde vizualizarea Multi Vision prin permiterea clientilor să achizitineze si să partajeze continutul web-based – prin propriile dispozitive, cu prietenii si familia, oriunde s-ar afla. Prezentat de către Toshiba Franta în ultimul an, Toshiba Places este acum gata să fie distribuit împreună cu o gamă largă de echipmente Toshiba pe un număr tot mai mare de pie?ele din Europa, Orientul Mijlociu si Africa.


Alan Thompson, Presedinte al Toshiba Europe GmbH: “Cu Toshiba Places, solutia noastră de vizualizare Multi Screen face încă un pas către adoptarea serviciilor web-based. Acest portal intuitiv reflectă interesul crescut al utilizatorilor pentru partajarea de continut nu doar între sisteme conectate la nivel local ci si cu prietenii si familia din orice parte a lumii. În plus, Toshiba Places semnalează determinarea noastră de a crea solutii care merg dincolo de hardware si adoptă servicii atractive, software si continut”.


Utilizatorii folosesc tot mai mult echipamente diferite pentru a accesa Internetul. Pe lângă PC-uri, Tablet-PC-uri si smartphone-uri, consumatorii sunt acum interesati să vizualizeze continutul de pe Internet, pe televizor: aproape 60% dintre consumatorii intervievati din Franta, Germania si Marea Britanie au declarat că această solutie ar fi importantă pentru ei.


Toshiba Places este un portal de servicii online si continut care permite consumatorilor să acceseze continutul bazat pe web si servicii de pe tipuri diverse de echipamente. Desi interfata are “acelasi look si creează aceeasi senzatie” pentru toate sistemele, este adaptată caracteristicilor individuale ale dispozitivelor. De exemplu, interfata pentru TV (deocamdată accesibilă printr-un nou set-top box Toshiba) simplifică accesarea si folosirea continutului online folosind telecomandă. Include, de asemenea, optiuni pentru vizualizarea unui ghid TV, a programelor recent vizionate si a altor functii specifice televizoarelor, care nu sunt adecvate pentru versiunea PC.


Odată autentificati în Toshiba Places, utilizatorii pot trimite propriul continut direct căre cloud, prin serviciile web-based precum, Flickr si DailyMotion în Franta – cu avantajul unei singure autentificări. Ei pot apoi accesa acest continut de pe propriul lor dispozitiv, chiar dacă e diferit, fie un televizor, un laptop sau Tablet PC. De asemenea, ei pot trimite o notificare către persoanele selectate dintr-o listă personală de contacte, care apoi pot accesa continutul. Cu Toshiba Places, clientii pot organiza o retea socială cu adevărat personală.


În cadrul Toshiba Places, în zona Market Place sau “Toshiba Market Place” utilizatorii pot să cumpere muzică, filme sau alte servicii care sunt livrate digital imediat. În functie de echipament si de localizarea clientului, se oferă o selectie a continutului si a aplicatiilor de la Toshiba si părti terte, între care muzică, clipuri video, eBook-uri, jocuri, stiri, mesagerie, software util, magazine online, servicii de garantie si multe altele. În Franta, Toshiba a stabilit parteneriate spre exemplu cu VideoFutur (clipuri video la cerere), cu L`Equipe.fr (stiri din sport) si cu PagesJaunes, publicitate si informatii locale (evidentă a companiilor). Serviciile oferite prin Toshiba Places vor fi extinse în mod regulat si vor include un mix de parteneri locali si regionali.


Toshiba Europe GmbH (TEG) este o filială deţinută integral de Toshiba Corporation, Tokyo, o corporaţie globală cu un istoric de peste 130 de ani.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//