• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Aerotravel continua colaborarea cu Wave Division pentru promovarea pachetelor de vacanta

Aerotravel continua colaborarea cu Wave Division pentru promovarea pachetelor de vacanta

Ca urmare a rezultatelor obţinute în urma campaniei de promovare a pachetelor pentru sezonul estival, Aerotravel a decis să continue colaborarea cu agenţia bucureşteană şi pentru pachetele speciale pregătite pentru iarna 2010-2011.

“Wave Division ne-a convins prin creativitatea conceptului campaniei de promovare pe care ne-au propus-o în această vară, iar încrederea ne-a fost confirmată atât de profesionalismul cu care au implementat această acţiune cât şi de rezultatele obţinute. Suntem încrezători că, prin intermediul acestui parteneriat, vom continua să comunicăm cu clienţii noştri în modalităţi inedite şi la fel de eficiente” a declarat Claudia STAN, Marketing Manager - Aerotravel.

Campania de promovare implementată de către Wave a vizat clădirile de birouri din Bucureşti şi Timişoara şi a fost construită în jurul conceptului “La atâta muncă, meriţi şi o vacanţă”, aducând într-un mod inedit marea aproape de angajaţi. Pe parcursul a doar 19 zile, echipele de scafandri Aerotravel au împărţit pliante, cataloage Aerotravel şi fructe exotice către peste 14.000 de angajaţi, pe care i-au invitat în acelaşi timp să încerce vacanţa din fotolii gonflabile colorate, plasate în clădiri.
 
“Suntem încântaţi că parteneriatul cu Aerotravel va continua cu campania de promovare a pachetelor de iarnă. Pentru acest nou proiect vom implementa tactici axate, şi de această dată, pe eficienţă şi care să creeze o experienţă memorabilă pentru fiecare potenţial client” a declarat Al Kamara, CEO Wave Division.

Aerotravel a fost înfiinţată în 1997, în Bucureşti, ca o agenţie de turism cu capital integral românesc. În 2009, Aerotravel a înregistrat o cifră de afaceri de 28 de milioane de euro şi a avut 110 angajaţi.

Agenţia are o dublă specializare: turism de business şi de leisure iar din anul 2000 este asociată reţelei internaţionale de agenţii de turism Lufthansa City Center. Fabrica de vacanţe este brand-ul sub care Aerotravel a lansat şi distribuit liniile de produse leisure. Reţeaua naţională  Aerotravel este formată acum din 8 agenţii deschise în Bucureşti, Ploieşti, Braşov, Sibiu, Cluj Napoca, Oradea şi Timişoara.

Wave Division derulează campanii integrale de BTL, oferind astfel clienţilor săi posibilitatea gestionării unei comunicării complexe, pornind de la concept, creaţie, producţie şi implementare.

Echipa Wave Division are o experienţă de peste 10 ani în campanii de BTL, interacţionând în această perioadă cu peste 12 milioane de consumatori. Printre serviciile oferite de către Wave Division se numără: in-store marketing, servicii integrale pentru campanii comerciale şi de educare, servicii de shopper marketing, tactici de trade marketing, conferinţe, evenimente corporate, caravane.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//