• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Grupul Agricover - o noua divizie dedicata distributiei de motorina

Grupul Agricover - o noua divizie dedicata distributiei de motorina

Grupul Agricover, furnizor de produse şi servicii integrate pentru agricultura, a lansat o noua divizie axată pe distribuţia de motorină pentru agricultură, asigurând astfel toate serviciile logistice necesare fermierilor pentru desfăşurarea activităţii. “Logistica, în sensul său de bază, cuprinde toate fluxurile prin care un producător are ce îi trebuie (de la materii prime la informaţii), când îi trebuie şi în cantităţile care îi trebuie pentru a-şi desfăşura activitatea în condiţii optime, de la producţie la valorificarea produselor obţinute. Prin lansarea noii divizii de Distribuţie de Motorină, Grupul Agricover acoperă complet toate inputurile necesare oricărei exploataţii agricole pentru a-şi desfăşura procesul de producţie”, a arătat Robert Arsene, Director General al Grupului Agricover.


Prin intermediul celor 10 divizii şi companii, Grupul Agricover asigură toata gama produselor şi serviciilor pentru agricultură- de la distribuţia de seminţe, îngraşaminte şi produse fito-sanitare, la finanţarea exploataţiilor agricole, servicii de transport şi depozitare, valorificarea recoltelor, consultanţa tehnica şi de business etc. “Strategia de dezvoltare pe termen lung şi diviziile deja existente ne permit să realizăm sinergii din care rezultă o serie de beneficii pentru fermieri; de exemplu, printr-o altă companie din Grup, Agricover Credit IFN putem asigura finanţarea necesarului de combustibil, ceea ce constituie un avantaj major pentru fermieri, mai ales în condiţiile în care aceştia pot plăti motorina respectivă (pot <<stinge creditele>>) atât în bani, cât şi în produse, după recoltare”, a precizat Robert Arsene.


Motorina distribuită de Grupul Agricover exploataţiilor agricole va proveni de la principalii jucători de pe piaţa de profil- OMV Petrom şi Rompetrol- ceea ce va permite asigurarea în mod constant a bunei calităţi a combustibililor.


Transportul motorinei va fi efectuat utilizând mijloacele de transport specializate ale producătorilor, astfel încât vor fi respectate toate normele privind calitatea şi siguranţa motorinei, transportului, livrărilor şi alimentărilor cu combustibil.


Motorina distribuită de Grupul Agricover va avea un preţ foarte competitiv, întrucât costurile de transport vor fi incluse în preţul per litru de motorină. 


“Noua divizie de Distribuţie Motorină va utiliza infrastructura de vânzări a celorlalte divizii din grup (Agricover Distribuţie, Agricover Cereale etc), ceea ce constituie un avantaj major ca şi potenţial de business, costuri, performanţă etc. De altfel, dintr-un total de cca 3.000 exploataţii agricole care sunt clienţi ai Grupului Agricover, ne propunem ca cel puţin 60% dintre aceştia să devină beneficiari ai noii divizii de distribuţie de motorină”, a arătat Robert Arsene.


Ca şi cifră de afaceri, obiectivele de business prevăd că, în cele patru luni care au mai rămas până la sfârşitul anului în curs, Divizia de Distribuţie Motorină să contribuie cu cca 4% la cifra de afaceri consolidată a Grupului pe 2010; ca şi profit, ponderea diviziei dedicată distribuţiei de combustibili în totalul per Grup va fi cu mult mai mică, având în vedere marja mică specifică domeniului.

Grupul Agricover este unicul furnizor de soluţii complete pentru agricultură din România, un integrator în circuitul produselor şi serviciilor din agricultură, deţinând poziţia de lider pe piaţa pachetelor tehnologice şi a serviciilor armonizate pentru agricultură. Înfiinţată în anul 2000, prin fuziunea dintre SC COMCEREAL SA Buzău şi Ulvex SA Buzău, Agricover şi-a extins afacerile în domeniul agribusiness-ului, oferind în prezent soluţii integrate pentru fermieri. Având aproximativ 800 de angajaţi, Grupul Agricover este structurat pe 9 divizii şi companii: Agricover Distribuţie, Agricover Cereale, Agricover Sămânţă, Agricover Silozuri, Agricover Logistică, Agricover Credit IFN, Agricover Ferme, Agricover VET şi Agricover Bulgaria.

Prin pachetele tehnologice, Agricover oferă clienţilor seminţele, îngrăşămintele şi produsele fitosanitare  necesare, în timp ce serviciile integrate oferite fermierilor includ consultanţă tehnică de specialitate, suport financiar, asigurarea recoltei, servicii logistice şi de siloz, precum şi sprijin în valorificarea culturilor.

Grupul Agricover acoperă întreg teritoriul României: 68 de reprezentanţi de vânzări şi achiziţii cu studii de specialitate, personal specializat în serviciile financiare oferite fermierilor, consultanţi şi specialişti de la instituţii renumite în domeniul agricol. În ceea ce priveşte activitatea de preluare a cerealelor, aceasta se desfăşoară în 32 puncte de lucru, baze de recepţie şi silozuri, situate în 9 judeţe, compania dispunând de o capacitate totală de depozitare de cca. 720.000 tone şi ocupând astfel locul al doilea din punct de vedere al capacităţii de depozitare a cerealelor în România.

În 2009, împreună cu Danish Agricultural Advisory Service (DAAS), unul dintre liderii pieţei europene de consultanţă pentru agricultură, Agricover a înfiinţat AgroAdvice, o companie de consultanţă care sprijină femierii români să îşi crească profitabilitatea şi să fie competitivi pe piaţa UE şi la nivel mondial. Parteneriatul cu DAAS include şi un ONG- Fundaţia Europeană pentru Dezvoltare Agricolă şi Rurală (FEDAR), în care cele două companii sunt membrii fondatori. Principalele scopuri ale FEDAR sunt dezvoltarea mediului rural din România şi, respectiv, sprijinirea  fermierilor în accesarea fondurilor europene şi implementarea proiectelor astfel finanţate.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//