• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Asigurari de viata Generali Asigurari - promotie in perioada 6 septembrie - 31 octombrie 2010

Asigurari de viata Generali Asigurari - promotie in perioada 6 septembrie - 31 octombrie 2010

În perioada 6 septembrie - 31 octombrie 2010, clienţii Generali Asigurări care optează pentru o asigurare de viaţă cu prima de cel puţin 1.000 lei primesc o extra-acoperire de 600 de lei pentru cheltuieli medicale. De asemenea, Generali Asigurări contribuie la plata consultaţiilor pentru a doua opinie medicală. Campania este o continuare a celei demarate în trimestrul doi al acestui an, acţiune care a înregistrat rezultate remarcabile pe segmentul de viaţă, aducând o creştere de 17% raportată la perioada similară a anului precedent.


“O direcţie strategică importantă pentru acest an este promovarea susţinută a asigurărilor de viaţă. Primul pas a fost făcut în trimestrul al doilea, cand am desfăşurat campania “Generali Asigurări îţi premiază deciziile de viaţă”. Rezultatele obţinute au confirmat faptul că beneficiul promovat, cel al acoperirii cheltuielilor medicale, este important pentru români. De aceea, am decis să reluăm campania în această toamnă. Având în vedere nevoia evidentă a populaţiei de acces la îngrijire medicală profesională, componenta de sănătate este cu atât mai relevantă în contextul unui sistem de stat nesigur şi deficitar. Încercăm, astfel, să aducem asigurările private de sănătate mai aproape de clienţi, din dorinţa de a-i familiariza cu beneficiile acestui produs”, a declarat Stefan Vancek, Director Comercial Generali Asigurări.


“Unul dintre elementele decisive pentru succesul campaniei trecute a fost forţa proprie de vânzări, care s-a mobilizat rapid şi a realizat în trimestrul al doilea 60% din totalul vânzărilor pe acest segment, cu 43% mai mult faţă de T2 2009. Vom continua să investim în echipa proprie, prin traininguri profesionale şi suport consistent de marketing şi vânzări”, a completat Vancek.


Clienţii care achiziţionează o asigurare de viaţă în perioada campaniei beneficiază de o gamă extinsă de avantaje. În primul an de asigurare, se decontează cheltuielile medicale şi tratamentele recomandate de medicul clientului prin extra-acoperirea oferită de Generali Asigurări. Aceasta este valabilă pentru vizite medicale de control sau diagnostic sau alte investigaţii de laborator şi medicamente recomandate de către medic. În cazul unui eveniment nedorit, asiguratul beneficiază de transport cu ambulanţa de la locul accidentului la spital, decontându-i-se totodată şi alte cheltuieli medicale.


Campania este valabilă pentru toate variantele de asigurări de viaţă ale Generali Asigurări, adaptate diverselor profiluri şi necesităţi ale asiguraţilor.
Clienţii pot opta pentru: Viitorul Copilului – Majorat, un plan de economisire pentru copii, pentru a le asigura independenţa financiară la vârsta majoratului; Asigurare de Viaţă şi Sănătate – Vital Plus, produs individual de sănătate disponibil în trei variante de acoperire; Asigurare de Viaţă cu Acumulare de Capital – Cash Protect, cu dobândă anuală garantată şi asigurare de viaţă inclusă, disponibilă 24/24h, oriunde în lume; Protecţie şi Economisire - Practic Plus, o asigurare mixtă de viaţă cu acumulare de capital; Investiţie şi Protecţie – Genius, o soluţie viabilă de investire a banilor pe termen mediu sau lung, cu 3 opţiuni flexibile de plasare a banilor; Economisire şi Pensie – Orizont plan de pensie – o poliţă de asigurare flexibilă, care ofera  posibilitatea de a opta între soluţia de economisire şi cea de pensie; Protecţie – Clasic Plus, o asigurare de viaţă care acoperă riscul de deces.

Pentru orice solicitare privind oferta specială de asigurare de viaţă, consultanţii Generali prezenţi în toată ţara sunt pregătiţi să ofere toate informaţiile necesare clienţilor.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//