• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Romanian PR Award - inscriere pana pe 14 Septembrie 2010

Romanian PR Award - inscriere pana pe 14 Septembrie 2010

Cea de-a 8-a editie a Romanian PR Award isi prelungeste data limita de inscrieri in competitie. Agentii de PR, companii, ONG-uri si institutii de stat se pot inscrie la PR Award pana marti, 14 septembrie 2010, ora 18.00. Studentii sunt asteptati sa-si depuna aplicatiile tot pana la aceasta data.

In competitie pot fi inscrise una sau mai multe campanii in cadrul sectiunilor: Comunicare corporatista, Comunicare pentru administrarea riscurilor, a crizelor si a oportunitatilor, PR pentru marketing, Comunicare interna, Social media pentru PR, Responsabilitate sociala, Organizatii non-guvernamentale. Societate civila, Comunicare in domeniul public, Buget - / creativitate +. Studentii concureaza la categoria Junior PR Award.

Cele mai bune proiecte inscrise vor fi premiate cu ocazia Galei PR Award, in seara zilei de 6 Octombrie 2010, la Palatul Parlamentului.

Prin traditie, jurizarea competitiei este asigurata de o echipa internationala de practicieni, cercetatori si manageri, personalitati recunoscute pentru expertiza si experienta lor in domeniul Relatiilor Publice. Juriul este prezidat de Peter Debreceny (SUA), Chairman al Institute for Public Relations (IPR) si Vice-Presedinte Arthur W Page Society, reunind 30 de profesionisti de comunicare din 7 tari.

Criteriile de jurizare pot fi consultate la http://www.praward.ro/pr-award.html

Inscrierile se fac la: http://www.praward.ro/inscriere

Evenimentele Romanian PR Week se vor desfasura la Palatul Parlamentului, in perioada 5-7 Octombrie 2010. Agenda PR Week va fi disponibila pe site-ul evenimentului incepand cu data de 10 septembrie, cand vor incepe si inscrierile.

Evenimentele Romanian PR Week sunt sustinute de US Institute for Public Relations (IPR), Camera Deputatilor, Clubul Companiilor de Relatii Publice (CCRP), Asebuss, de sponsorii BCR, Pfizer, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, Microsoft, MOL Romania, Rompetrol, AVON Romania, RH Printing, Publica, Casa de traduceri, Crowne Plaza.

Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentala care cultiva in mediul comunicatorilor profesionisti standardele etice si de performanta ale profesiei de relatii publice. Fundatia organizeaza din 2003 competitia Romanian PR Award si evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii de afaceri din Romania. Cu sprijinul US Institute for Public Relations, fundatia a implementat in 2009 cercetarea nationala "Media Transparency and Media Practices in Romania" si deruleaza in prezent o serie de programe educationale, prelegeri si dezbateri publice, cursuri si training-uri de formare profesionala si o serie de intalniri informale intre profesionistii domeniului. In martie 2006, fundatia a initiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste. In aprilie 2009, Forum a lansat portalul de resurse PR Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//