• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

AIESEC University, editia a 4-a: 20-29 septembrie 2010

AIESEC University, editia a 4-a: 20-29 septembrie 2010

AIESEC Bucuresti, parte a celei mai mari asociatii internationale conduse de tineri din lume, da startul proiectului AIESEC University. In perioada 20-29 septembrie 2010 tinerii sunt invitati sa participe la conferinta care le va oferi o perspectiva de ansamblu asupra oportunitatilor de cariera din diverse arii.


Pe fondul unui context economic incert este esential ca tinerii sa se dezvolte si sa isi insusasca cunostinte noi. Masura in care fiecare student poate fi in pas cu cerintele pietei variaza in functie de modul in care poate accepta ca schimbarea este este esentiala si necesara fiecaruia. Proiectul AIESEC University vine in intampinarea nevoilor tinerilor prin oferirea de suport pentru exploatarea potentialului de leadership si de informatii pentru conturarea unui viitor din punct de vedere profesional.


Proiectul este destinat in principal studentilor din anul doi sau trei care nu sunt decisi in privinta unei viitoare cariere, acelora care doresc sa se educe si sa se formeze din punct de vedere profesional.


Prin intermediul celor cinci domenii abordate: Resurse umane, Finante si Consultanta, Comunicare, Tehnologie si Responsabilitate sociala, proiectul isi propune sa ofere informatii despre modificarile aparute in fiecare arie, despre modul in care ele au generat trebuinte noi si despre joburile care au luat nastere in acest context.


Proiectul AIESEC University va facilita interactiunea studentilor cu personalitati din importante companii romanesti cu scopul de a le oferi acestora informatii utile despre mediile in care vor sa se angajeze.


Evenimentul va fi contine o serie de traininguri si workshopuri interactive si specifice fiecarui domeniu fiind structurat astfel: Finante/Consultanta si Resurse Umane - 20-22 septembrie; Comunicare si Tehnologie - 23-25 septembrie; Responsabilitate sociala - 27-29 septembrie.


Participantii la AIESEC University vor trece printr-un proces de selectie fiind nevoiti sa completeze in acest sens un formular de aplicare, pana pe data de 18 septembrie, pe site-ul www.university.aiesec.ro.


AIESEC reprezinta cea mai mare organizatie de tineri la nivel international, fiind prezenta in peste 107 tari si teritorii si avand o istorie de 62 de ani in dezvoltarea personala si profesionala a tinerilor. Organizatia ofera tinerilor o experienta de dezvoltare inedita bazata pe 7700 de oportunitati de leadership, 5500 de posibilitati de exchange, 470 de conferinte anuale, platforme virtuale si activitati de invatare in cadrul unui mediu international.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//