• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Intesa Sanpaolo Bank Romania - active de 3,6 miliarde lei, in crestere cu 20%

Intesa Sanpaolo Bank Romania - active de 3,6 miliarde lei, in crestere cu 20%

Intesa Sanpaolo Bank Romania, subsidiară a Grupului Intesa Sanpaolo, si-a consolidat in prima jumatate a anului in curs principalii indicatori financiari ai bancii.

Intesa Sanpaolo Bank a înregistrat la 30 iunie 2010 un volumul total de credite acordate de  peste 2,66 miliarde de lei (608 milioane euro), în creştere cu 36% fata de iunie 2009.

Astfel, activele totale Intesa Sanpaolo Bank au depăşit 3,63 miliarde lei (830 milioane euro), în creştere cu 20% fata de iunie 2009. Capitalul propriu al băncii a crescut in primul semestru pana la 654 milioane lei (150 milioane euro), plus  20% fata de iunie 2009.

Veniturile totale nete Intesa Sanpaolo Bank in primul semestru au ajuns la 90 milioane lei (21 milioane euro), in crestere cu 7% fata de luna iunie 2009. Profitul operational net al bancii este in primul semestru al anului de 17 milioane lei (4 milioane euro), plus 10% fata de iunie 2009.


Intesa Sanpaolo Bank este parte a Grupului Intesa Sanpaolo, una dintre cele mai importante instituţii financiar bancare din zona euro şi lider în Italia. Activităţile internaţionale ale grupului sunt axate în regiunea Europei Centrale şi de Est, precum şi în bazinul Mediteranean unde operează în 13 tări printr-o reţea de circa 1.850 de unităţi şi 8,5 milioane clienţi. De altfel, grupul Intesa Sanpaolo este prezent în 31 de ţări din întreaga lume.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//