• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Blue Air - restructurare pentru consolidarea pozitiei pe piata

Blue Air - restructurare pentru consolidarea pozitiei pe piata

Operatorul aerian român de smart flying Blue Air trece printr-un proces de restructurare pentru a-şi consolida poziţia pe piaţă în noul context economic în care întreaga industrie a aviaţiei se confruntă cu o criză a veniturilor, a declarat directorul companiei Sherif Ussama.


"Pentru primul semestru al acestui an, noile baze operaţionale - Sibiu, Bacău şi Larnaca - au contribuit semnificativ la creşterea traficului de pasageri. Cu toate acestea, o creştere de 41 la sută a numărului de pasageri ne-a adus venituri doar cu 10 la sută la sută mai mari", a spus directorul Blue Air.


În aceste condiţii, avem nevoie de un plan serios de restructurare pentru a ne consolida poziţia pe piaţă şi pentru a continua să aducem valoare pasagerilor, angajaţilor şi acţionarilor noştri. Planul de restructurare include unele schimbări în reţeaua de baze operaţionale Blue Air, precum şi noi decizii de management al flotei.


Larnaca, inaugurată ca o bază operaţională sezonieră pentru orarul de vară, nu va mai funcţiona ca şi bază pentru programul de iarnă, deşi va rămâne o destinaţie cheie pentru Blue Air. Alte schimbări din planul de restructurare se referă la Sibiu. Deşi nu va mai avea o aeronavă poziţionată permanent pe aeroportul din Sibiu, Blue Air va continua să ofere zboruri regulate dinspre Sibiu către Stuttgart şi Madrid.


De asemenea, operatorul ia în considerare introducerea zborurilor pe ruta Sibiu - Londra. Totodată, Blue Air va continua să ofere zboruri dinspre Bacău către Roma, Torino, Milano şi Londra. Noua strategie include unele schimbări în managementul flotei. Pentru a-şi eficientiza flota, Blue Air a luat decizia de a suspenda contractele de leasing operaţional pentru patru dintre aeronavele sale.


În primele şase luni ale acestui an, compania a înregistrat un grad mediu de ocupare de 76-78 la sută. Blue Air estimează că noul plan de restructurare va ajuta compania să obţină un load factor de 85 la sută până la finalul acestui an.


Material furnizat de Agerpres






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//