• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Nova Brasilia a lansat Nova Brasilia Ibric

Nova Brasilia a lansat Nova Brasilia Ibric

Nova Brasilia a lansat un nou sortiment de cafea, Nova Brasilia Ibric, destinata celor care prepara cafea la ibric, potrivit unui comunicat al companiei.

Potrivit datelor companiei, peste 50 la suta dintre romani inca prefera sa-si prepare cafeaua de dimineata la ibric. Kraft este una dintre cele mai mari companii de produse alimentare si bauturi din lume, conform prezentarii puse la dispozitie de companie, cu venituri anuale care depasesc 37 de miliarde de dolari, cu peste 100.000 de angajati si peste 180 de unitati de productie in intreaga lume.

Kraft Foods Romania, parte a Kraft International, a inregistrat venituri din vanzari in valoare de 200 de milioane de dolari, iar in cinci ani compania intentioneaza sa dubleze aceasta cifra. Cele trei unitati de productie din Romania, cu 700 de angajati, au realizat export in 17 tari. Unitatile de productie ale companiei sunt la Brasov (pentru ciocolata), Bucuresti (cafea) si, de anul trecut, Craiova (prajituri).

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//