• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hyundai lanseaza programul european Frontier Dealer Club

Hyundai lanseaza programul european Frontier Dealer Club

Hyundai a anuntat lansarea programului Frontier Dealer Club, o iniţiativa de susţinere şi recunoaştere a performanţei, dedicată distribuitorilor locali care activeaza in tarile europene. Prin acest program, Hyundai va premia performaţele distribuitorilor care au jucat un rol important în atingerea şi dezvoltarea succesului mărcii pe plan local.

Apartenenţa la club va fi permisă distribuitorilor care au performat pe piaţa locală, aceştia fiind selectaţi pe baza unui set de criterii obiective, stabilite de echipa Hyundai Motor Europe. Astfel, membrii trebuie să fi reprezentat cu succes marca Hyundai şi să-şi fi adus contribuţia semnificativă în dezvoltarea unei experienţe pozitive pentru clienţii Hyundai.

Programul Frontier Dealer Club are ca obiectiv crearea unei legături solide între marca si distribuitori, dovada stand beneficiile oferite de calitatea de membru al clubului. Punctul culmimant al programului îl va reprezenta evenimentul anual Hyundai, programat pentru luna mai. Acesta este menit sa confirme viziunea comună a distribuitorilor asupra mărcii Hyundai, precum şi conexiunea strânsă a acestora cu producătorul şi brandul.

Distribuitorii acceptaţi în Frontier Dealer Club beneficiază de informaţii exclusiviste Hyundai, de întâlniri sau comunicări periodice cu top managementul Hyundai Motor Europe şi vor fi recunoscuţi oficial drept membrii ai Clubului prin intermediul unui anunţ public.

“Consider că programul Hyundai Frontier Dealer Club este încă un pas important îndreptat pe directia obiectivului nostru - de a deveni cel mai atractiv şi competitiv brand auto existent pe piata europeana,” a declarat preşedintele C. K. Han. “Este esenţială recunoaşterea adusă distribuitorilor Hyundai, aceştia având un rol cheie în accelerarea dezvoltării noastre.”

În sprijinul ideii de dinamism, de viteză şi ţel înalt asociate mărcii Hyundai, vine şi logo-ul Clubului. Astfel, acesta cuprinde imaginea stilizată a unei rachete, care simbolizează ţelul ambiţios al Hyundai – acela de a lansa marca pe orbita celor mai importanţi 5 producători auto la nivel european.

Hyundai Auto România, parte a Grupului Ţiriac, este reprezentantul mărcii Hyundai în România din anul 1994 şi aduce pe piaţa naţională 12 modele Hyundai, atât din gama autoturismelor, cât şi din cea a autovehiculelor comerciale uşoare. Fondată în 1967, Hyundai Motor Co. s-a transformat în Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producător auto la nivel mondial începând din anul 2007.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//