• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Baumatic: romanii, atrasi tot mai mult de electrocasnicele incorporabile

Baumatic: romanii, atrasi tot mai mult de electrocasnicele incorporabile

Electrocasnicele încorporabile câştigă treptat teren în faţa celor de sine statătoare, urmând ca în următorii trei ani să reprezinte aproximativ 14% din totalul pieţei autohtone de electrocasnice mari (Major Domestic Appliances), potrivit estimărilor Baumatic, una dintre cele mai dinamice companii de profil din România.

În acest an, electrocasnicele încorporabile vor reprezenta aproximativ 9,8% din piaţa de electrocasnice mari, după ce în 2009 ponderea a fost de 8,6%.
De asemenea, piaţa locală de electrocasnice încorporabile va raporta în 2010 o creştere de 2,3%, în ciuda scăderii pieţei de electrocasnice mari cu aproximativ 10%, până la valoarea de 300 milioane de euro. Astfel, pentru anul în curs, Baumatic estimează că piaţa pe care activează va ajunge la o valoare de  29,4 milioane de euro, comparativ cu 2009, când s-a situat în jurul valorii de 28,7 milioane de euro şi respectiv 2008, când a atins punctul maxim de 42,4 milioane de euro.
 
“Românii aleg din ce în ce mai des electrocasnicele încorporabile în detrimentul celor de sine stătătoare. De la apariţia lor pe piaţa românească la sfârşitul anilor ’90, electrocasnicele încorporabile au cunoscut un ritm susţinut de creştere neafectat de fluctuaţiile ocazionale ale mediului economic. Chiar dacă avântul a fost stopat de venirea crizei, piaţa de profil dă semne de revenire în acest an chiar şi în ciuda creşterii recente a TVA-ului”, a declarat Valeriu Cobaschi, Directorul General al Baumatic.

Acesta a subliniat că evoluţia pozitivă a pieţei indică interesul tot mai mare al românilor pentru electrocasnicele încorporabile şi arată că aceştia au înţeles avantajele pe care le oferă acest tip de produse: uşurarea curăţirii aparatelor, flexibilitate în amplasare şi integrarea în linia mobilierului.

Valeriu Cobaschi a declarat că în acest moment cele mai cumpărate electrocasnice încorporabile în România sunt plitele, hotele şi cuptoarele, explicând că din acest motiv cota acestora din totalul produselor “cooking” se apropie de 25%.

Oficialul Baumatic a subliniat, de asemenea, că în majoritatea ţărilor est-europene, electrocasnicele încorporabile deţin aproape 30% din valoarea pieţei de electrocasnice mari, în timp ce în statele vest-europene ponderea este de 36%.

În ceea ce priveşte business-ul Baumatic, companie care a intrat pe piaţa locală în toamna anului 2009, Cobaschi mizează pe o cotă de 20% din piaţa electrocasnicelor încorporabile în următorii trei ani.

Grupul Baumatic a luat naştere în 1992 şi a avut o dezvoltare rapidă, ajungând la o notorietate recunoscută în toată lumea şi operând acum în peste 60 de ţări din Europa, Asia şi Australia.

Baumatic România a introdus deja pe piaţa autohtonă, în 2010, prima maşină automată de făcut îngheţată, cât şi prima plită cu gaz cu Touch Control.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//