• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

TotalPR - consultanţă şi media relations pentru Ariston Thermo România

TotalPR - consultanţă şi media relations pentru Ariston Thermo România

Agenţia de relaţii publice TotalPR oferă, începând cu luna august, servicii de consultanţă şi media relations pentru compania Ariston Thermo România, numarul 1 pe piaţa de centrale termice murale şi boilere electrice din România.

Contractul este valabil pe o perioadă de un an iar campania de comunicare va fi lansată începând cu această lună.

“Strategia de comunicare propusă de echipa TotalPR pentru perioada următoare a răspuns nevoilor actuale ale Ariston Thermo România şi se pliază pe planul de business al companiei. Membrii agenţiei au demonstrat o bună înţelegere a pieţei locale de profil, fapt care a încurajat acest parteneriat. În plus, ideile pe care echipa TotalPR le-a propus sunt în linie cu aşteptările noastre, urmând să le implementăm împreună. Sperăm astfel ca această colaborare să fie una de lungă durată, cu beneficii de fiecare parte”, a declarat Ilinca Rusescu, Marketing Manager Ariston Thermo România.

TotalPR va furniza astfel servicii de consultanţă in PR şi servicii media relations în direcţia de comunicare corporate dar şi în cea de comunicare de produs.

“Apreciem deschiderea pe care echipa Ariston Thermo România a avut-o faţă de propunerile noastre. Vom începe chiar de luna aceasta să transpunem în practică o parte din proiectele deja discutate. Ne bucurăm că am avut ocazia de a dezvolta acest parteneriat”, a declarat, la rândul său, Cosmin Mareş, General Manager TotalPR.

Agenţia şi-a început activitatea la mijocul anului 2009, mizând pe conturi din domeniul IT&C. În numai un an, agenţia a adus în portofoliu nu mai puţin de 10 clienţi din IT. La începutul acestui an a decis să intre pe o nouă nişă, respectiv cea a pieţei de Construcţii & Amenajări interioare. Prima companie din acest domeniu pentru care a început derularea de servicii de PR este Cesarom, liderul pieţei locale de plăci ceramice.

 


Agenţia TotalPR este specializată pe consultanţă în branding, comunicare şi PR.

Clienţii companiei provin din două domenii cheie ale pieţei locale: IT&C şi Construcţii & Amenajări interioare. Astfel, din portofoliul TotalPR fac parte companii precum Cesarom, Advantage Software Factory, AROBS Transilvania Software, Credics Tehnologies, CS Vision, Fair Value, Zitec, Netopia Sistem, iQuest şi ZebraPay. Pentru a afla mai multe detalii puteţi vizita site-ul TotalPR: www.totalpr.ro

Agenţia TotalPR este condusă de Cosmin Mareş, 32 de ani. Acesta a ocupat timp de 6 ani, începand din 2003, funcţia de director de comunicare al companiilor Softwin si BitDefender.

Ariston Thermo România face parte din grupul italian Ariston Thermo Group, unul dintre principalii jucători ai pieţei internaţionale de centrale termice, boilere, sisteme solare şi aparate de condiţionare a aerului.

Având un număr total de 6.800 de angajaţi, 40 de filiale în 26 de ţări şi o reţea de distribuţie în mai mult de 150 de ţări, compania reuşeste să se plaseze în top pe piaţa de termosanitare.

Ariston Thermo Group oferă o gamă completă de produse, sisteme şi servicii prin intermediul mărcilor sale de referinţă, Ariston, Chaffoteaux si Rendamax.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//