Reprezentanţii celor mai importante magazine online din România s-au constituit în Asociaţia ~ Română a Magazinelor Online, ARMO, o Asociaţie reprezentativă a comerţului online local ~ şi care va susţine interesele membrilor săi ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
ARMO stabileşte standardele pieţei locale de comerţ online

Reprezentanţii celor mai importante magazine online din România s-au constituit în Asociaţia Română a Magazinelor Online, ARMO, o Asociaţie reprezentativă a comerţului online local şi care va susţine interesele membrilor săi atât prin activitatea sa, cât şi prin activitatea tuturor membrilor fondatori şi a membrilor care vor adera ulterior.
Asociaţia are ca obiectiv principal susţinerea dezvoltării comerţului online în România, ca metoda cea mai modernă şi mai eficientă de retail, ce oferă avantaje şi beneficii clare consumatorilor în comparaţie cu metodele de comerţ tradiţionale. În plus, ARMO va elabora un Cod de Bune Practici pentru Magazinele Online din România şi un program de atestare a magazinelor online conform cu acest Cod de Bune Practici.
„Toate magazinele online din România au anumite obiective comune şi întâmpină probleme asemănătoare, iată ce ne-a adus împreună. În plus, toţi membrii Asociaţiei şi-au exprimat hotărârea de a promova un comerţ online de calitate la standarde internaţionale şi de a demonstra, împreună, că într-adevăr comerţul online este cel mai eficient şi sigur mod de a face comerţ modern, în beneficiul consumatorilor, cu avantaje suplimentare metodelor tradiţionale de retail,” a declarat Marius Ghenea, Preşedintele Asociaţiei Române a Magazinelor Online.
„Primul şi probabil cel mai important obiectiv al Asociaţiei noastre este elaborarea Codului de Bune Practici pentru Magazinele Online, deoarece în acest mod vom putea să dăm o dovadă clară consumatorilor că prioritatea noastră este să le furnizam produse şi servicii de calitate superioară şi să le oferim protecţie faţă de orice practici neconforme cu normele comerciale,” a declarat Radu Apostolescu, Vicepreşedinte ARMO, Director Marketing eMAG.ro.
„Conformarea cu acest Cod de Bune Practici va fi urmărită atent de noi ca şi Asociaţie, astfel încât să oferim o referinţă cât mai clară consumatorilor cu privire la magazinele online care poartă marca de încredere ARMO”, a adăugat el. Codul de Bune Practici pentru Magazinele Online poate fi consultat pe site-ul asociaţiei, www.armo.ro.
Pot deveni membri ai Asociaţiei Române a Magazinelor Online orice alte persoane juridice care aderă la prevederile din Statutul Asociaţiei, admiterea în ARMO făcându-se pe baza aprobării Consiliului Director. În plus, pot deveni membri de onoare ai asociaţiei orice persoane fizice române sau străine, cu merite deosebite în orice domeniu al vieţii economice sau culturale din ţară sau străinătate, la propunerea Consiliului Director. Mai multe detalii despre condiţiile de înscriere şi informaţii de presă, pot fi găsite la www.armo.ro.
Membri fondatori ARMO sunt următoarele magazine online: www.123flori.ro, www.azerty.ro, www.cel.ro, www.comenzipc.ro, www.emag.ro, www.electrofun.ro, www.evomag.ro, www.fungift.ro, www.magazinultau.ro, www.marketonline.ro, www.mediadot.ro, www.pcfun.ro, www.pcgarage.ro, www.pro.ro, www.oktal.ro, www.sevensins.ro, www.shopit.ro, www.toyfun.ro, www.watchshop.ro.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info