Premiul consta într-o excursie la Viena şi participarea la stabilirea Recordului Mondial ~ la Citit OMV Move & Help, pe 26 septembrie 2010. Taloanele de ~ concurs sunt disponibile în staţiile OMV participante la campanie, din 11 ţări, ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
OMV lansează un concurs internaţional în cadrul iniţiativei educaţionale OMV Move & Help – Mergi mai departe citind

Premiul consta într-o excursie la Viena şi participarea la stabilirea Recordului Mondial la Citit OMV Move & Help, pe 26 septembrie 2010.
Taloanele de concurs sunt disponibile în staţiile OMV participante la campanie, din 11 ţări, începând cu data de 23 august 2010.
OMV, grupul energetic lider în centura de creştere europeană, sprijină prin programul educaţional OMV Move & Help teme relevante pentru comunităţile în care compania este prezentă. În anul 2010, Move & Help promovează lectura, întrucât procentajul analfabetismului funcţional şi al dificultăţilor de citire continuă să fie ridicat în întreaga lume. Printre alte iniţiative, OMV organizează în acest an un eveniment dedicat stabilirii Recordului Mondial la Citit OMV Move & Help, care va avea loc pe 26 septembrie 2010 în parcul Prater din Viena. În cadrul acestei acţiuni, adulţii vor citi simultan copiilor un text minim trei minute. Cu acest prilej, OMV organizează o tombolă având ca premiu 11 excursii pentru două persoane la Viena şi participarea la stabilirea recordului. Taloanele de concurs sunt disponibile în staţiile OMV participante la campanie, din 11 ţări, începând cu data de 23 august 2010.
„Câştigaţi o excursie la evenimentul dedicat Recordului Mondial la Citit OMV Move & Help la Viena şi participaţi la cea mai mare sesiune de lectură din lume” începând cu data de 22 august 2010 în staţiile OMV din Austria, Bulgaria, Bosnia, Germania, Croaţia, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Cehia şi Ungaria. OMV aduce din nou în atenţia publicului tema analfabetismului funcţional şi a dificulţăţilor de citire, atât în Austria, cât şi în alte ţări în care compania este prezentă. Aceste probleme există nu doar în ţări cu un sistem educaţional restrictiv, ci şi în Austria: potrivit studiilor, în Austria sunt aproximativ 600.000 de cazuri de analfabetism funcţional – aceste persoane nu înţeleg conţinutul unui text, confruntându-se astfel cu foarte multe limitări, atât în viaţa profesională, cât şi în cea personală. Potrivit UNESCO, în 2008 numărul persoanelor cu analfabetism din întreaga lume era de aproximativ 776 de milioane, două treimi fiind femei. „Lectura şi înţelegerea a ce citeşti sunt importante nu doar în carieră, ele sunt un aspect esenţial al integrării în societate. Din acest motiv, anul acesta ne dedicăm promovării lecturii în cadrul programului nostru educaţional, Move & Help," a declarat Wolfgang Ruttenstorfer, CEO OMV.
Taloanele de concurs pentru tombola „Câştigaţi o excursie la Viena şi participaţi la stabilirea Recordului” sunt disponibile începând cu data de 23 august 2010 în staţiile OMV din România participante la campanie. În urma tragerii la sorţi va fi desemnat câştigătorul premiului constând în: excursie pentru două persoane în capitala Austriei, trei nopţi de cazare – între 24 şi 27 septembrie – la Hotel Marriott, bani de buzunar şi participarea la stabilirea Recordului Mondial la Citit OMV Move & Help, „Cea mai mare sesiune de lectură din lume”, pe 26 septembrie 2010. Termenul limită pentru înscriere este 12 septembrie 2010.
„Ne bucurăm că putem promova lectura prin intermediul unei acţiuni de amploare internaţională, Recordul Mondial la Citit OMV Move & Help. Invităm clienţii OMV din România şi publicul larg să se înscrie în concurs şi să participe activ la această iniţiativă”, a declarat Rainer Schlang, Membru al Directoratului OMV Petrom, responsabil cu activitatea de Marketing.
Campania dedicată promovării lecturii va continua în staţiile OMV şi după stabilirea recordului: din luna octombrie 2010, în staţiile OMV participante vor fi disponibile semne de carte cu diverse teme, în mod gratuit.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info