• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Agricultural Bank of China a strâns 22,1 de miliarde de dolari după supraalocare

Agricultural Bank of China a strâns 22,1 de miliarde de dolari după supraalocare

Banca chineză Agricultural Bank of China (AgBank) a pus capăt vineri operaţiunii de cotare publică iniţială (IPO) prin exercitarea în totalitate a unei opţiuni de supraalocare (greenshoe), la sfârşitul căreia sumele total strânse s-au ridicat la nivelul record de 22,1 miliarde de dolari, transmite Reuters.

Două surse din mediul bancar au declarat că, după succesul iniţial, AgBank, al treilea grup bancar chinez în funcţie de active, a decis să vândă un pachet suplimentar de acţiuni la bursa de la Shanghai, astfel încât IPO-ul AgBank a devenit cea mai mare operaţiune mondială de introducere la bursă, depăşind rivala Industrial and Commercial Bank of China (ICBC), care în anul 2007 a strâns 21,9 miliarde de dolari.


Exercitarea opţiunii de supraalocare, cunoscută şi sub denumirea de greenshoe, duce numărul acţiunilor AgBank vândute la bursele de la Hong Kong şi Shanghai la 54,79 miliarde titluri, crescând cu peste 15 procente suma de 19,3 miliarde dolari strânsă iniţial. AgBank şi rivalele sale, inclusiv ICBC şi Bank of China, se grebesc să strângă bani de pe piaţă cu care să reconstituie capitalul golit în urma creditelor masive acordate anul trecut, în condiţiile în care investitorii sunt din ce în ce mai îngrijoraţi de perspectivele de creştere şi calitatea activelor băncilor chineze.

 


Material furnizat de Agentia Nationala de Presa Agerpres






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//