• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Banca Transilvania investeşte 2 milioane lei în instruirea angajaţilor

Banca Transilvania investeşte 2 milioane lei în instruirea angajaţilor

Banca Transilvania a accesat două milioane lei din fondurile europene pentru instruirea şi formarea angajaţilor, în cadrul proiectului Formare profesională continuă pentru angajaţii din domeniul financiar - bancar, informează banca.


Programul se adresează unui număr de 500 de persoane din echipa BT, din întreaga ţară, care ocupă atât funcţii de management, cât şi de execuţie, iar cursurile au o tematică diversă, de interes general. Startul a fost dat în luna iulie 2010, prin implementarea unor proceduri specifice proiectelor din bani europeni şi se va desfăşura pe durata unui an şi jumătate.


'Obiectivul central al proiectului este dezvoltarea competenţelor profesionale ale angajaţilor noştri. Este, cu siguranţă, o investiţie pe termen lung, cu efecte benefice atât pentru banca noastră, cât şi pentru comunitatea din care facem parte. In plus, ne bucurăm că suntem, ca bancă, atât beneficiar al fondurilor europene, dar şi - pe de altă parte - co-finanţator al unor proiecte ale clienţilor noştri', a declarat Nevenca Doca, director executiv Resurse Umane în cadrul Băncii Transilvania Banca Transilvania are experienţă de câţiva ani în derularea de proiecte destinate formării profesionale, instruirii angajaţilor şi integrării în organizaţie. Acestea se desfăşoară prin intermediul Academiei BT, care este un centru intern care face parte din Direcţia Resurse Umane şi este destinat echipei băncii.

 

 

Material furnizat de Agentia Nationala de Presa Agerpres






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//