• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

GE WattStation, dispozitivul care poate încărca o maşină electrică în cel mult opt ore

GE WattStation, dispozitivul care poate încărca o maşină electrică în cel mult opt ore

Compania americană General Electric (GE) va comercializa, începând cu anul 2011, un încărcător inovator pentru autovehicule electrice ce va asigura scăderea timpului mediu de încărcare de la 12-18 ore până la maximum opt ore, a anunţat, marţi, producătorul într-un comunicat de presă.


 GE WattStation este un încărcător de vehicule electrice uşor de folosit, conceput de renumitul designer industrial Yves Behar, şi va permite companiilor de utilităţi să gestioneze necesarul de electricitate, oferind consumatorilor acces mai extins la staţiile de încărcare pentru vehicule electrice.


Noul încărcător de vehicule electrice /VE/ prezentat de către GE permite reducerea considerabilă a timpului necesar încărcării vehiculelor şi, cu ajutorul tehnologiei de reţea inteligentă /Smart Grid/, permite companiilor de utilităţi să gestioneze impactul vehiculelor electrice asupra reţelelor locale şi regionale.


 GE WattStation asigură scăderea timpului mediu de încărcare a vehiculelor electrice de la 12-18 ore la doar patru până la opt ore, în comparaţie cu 'nivelul 1' de încărcare standard, la un ciclu complet de încărcare pentru o baterie de 24 kWh.

Încărcătorul va fi disponibil pentru comercializare la nivel global începând din 2011, iar spre sfârşitul acestui an, GE va dezvălui o versiune specializată a acestui încărcător pentru uz individual. Pe lângă inovaţia GE WattStation, GE a anunţat, recent, două noi parteneriate menite să promoveze adoptarea vehiculelor electrice: Project Get Ready - iniţiativă non-profit condusă de Institutul Rocky Mountain menită să ajute comunităţile să se pregătească pentru vehiculele electrice, şi un Protocol de Colaborare /PdC/ semnat cu Nissan pe o perioadă de trei ani pentru a explora noi tehnologii necesare construirii unei infrastructuri de încărcare inteligente, fiabile şi dinamice.


 GE este o companie prezentă în peste 100 de ţări şi are aproximativ 300.000 de angajaţi în întreaga lume. Cu investiţii în valoare de cinci miliarde dolari în cercetare şi dezvoltare în primii cinci ani de existenţă,


 GE s-a angajat să dubleze investiţiile în eco-magination şi să colaboreze cu partenerii săi pentru a accelera noua eră a inovaţiilor energetice. Compania va investi 10 miliarde dolari în cercetare şi dezvoltare în următorii cinci ani şi îşi va dubla eficienţa energetică operaţională, reducând în acelaşi timp emisiile de gaze cu efect de seră şi consumul de apă. Ca parte a acestei iniţiative, GE a lansat 'Competiţia GE ecomagination: energizarea reţelei', un angajament financiar de 200 milioane de dolari care încurajează specialiştii în inovaţii să se alăture celor care construiesc reţeaua energetică de nouă generaţie.

 


Material furnizat de Agentia Nationala de Presa Agerpres






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//