• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Veniturile BMW au crescut cu 18,3 la sută, la 15,35 miliarde de euro, în T2

Veniturile BMW au crescut cu 18,3 la sută, la 15,35 miliarde de euro, în T2

Profitul producătorului auto BMW AG a crescut în trimestrul doi din 2010 peste aşteptările analiştilor, la 834 milioane de euro (1,1 miliarde de dolari), comparativ cu un profit de 121 milioane de euro în perioada similară din 2009, datorită sporirii vânzărilor în China, transmite AP.


 Veniturile companiei germane au crescut în perioada aprilie-iunie 2010 cu 18,3 la sută, la 15,35 miliarde de euro, faţă de 12,97 miliarde de euro în perioada similară din 2009.


 Citând redresarea pieţelor mondiale şi cererea puternică pentru noi modele, BMX a majorat de asemenea estimările privind vânzările şi câştigurile din acest an.


'Intenţionăm să înregistrăm o creştere mai puternică a profitului în 2010, comparativ cu 2009', a declarat directorul general al companiei, Norbert Reithofer, care nu a oferit cifre exacte. De asemenea el a reafirmat intenţia BMW de a-şi majora vânzările din 2010 cu aproximativ 10 la sută, la peste 1,4 milioane de vehicule.

 

 

Material furnizat de Agentia Nationala de Presa Agerpres






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//