• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Herbalife, vânzări de peste 688 milioane dolari în trimestrul doi

Herbalife, vânzări de peste 688 milioane dolari în trimestrul doi

Herbalife Ltd. a încheiat cel de-al doilea trimestru al anului 2010 cu vânzări nete de 688,8 milioane dolari, cu 20,5 la sută mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului 2009 şi, totodată, cu aproximativ 11 procente mai mult decât în primul trimestru al anului 2010, se arată într-un comunicat al distribuitorului de produse nutritive.


 La 30 iunie 2010, profitul net al companiei pe trimestrul al doilea atingea valoarea de 81,9 milioane dolari, de aproape două ori mai mult decât în perioada similară din 2009.


Totodată, compania a raportat la finalul celui de-al doilea trimestru al acestui an un cash flow operaţional de 83 milioane dolari şi investiţii în cheltuieli de capital de 12,3 milioane dolari.


 Pentru primele şase luni ale anului 2010, rezultatele financiare ale companiei Herbalife Ltd. indică vânzări nete la nivel mondial în valoare de 1,3 miliarde dolari şi profit net de 133 milioane dolari. Având în vedere trendul din ultima perioadă, prognozele companiei arată pentru cel de-al treilea trimestru al anului 2010 o creştere a vânzărilor nete cu 13 - 15 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului 2009.


 Cheltuielile de capital în al următorul trimestru sunt aşteptate să se situeze la nivelul a 20 - 25 milioane dolari. În ceea ce priveşte previziunile pentru anul fiscal 2010, acestea au fost revizuite la o creştere a vânzărilor nete cu 15 - 17 procente faţă de anul anterior. Iar estimările pentru cheltuielile de capital în 2010 au fost ridicate la 70 - 80 milioane dolari. Herbalife Ltd are aproape 30 de ani de existenţă pe piaţa internaţională, produsele companiei fiind distribuite în 73 de ţări, printre care se află şi România, prin intermediul a două milioane distribuitori independenţi.

 

 

Material furnizat de Agentia Nationala de Presa Agerpres






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//