• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Crestere de peste 50 la suta pentru Babel Communications in 4 luni

Crestere de peste 50 la suta pentru Babel Communications in 4 luni

Babel Communications a inregistrat o crestere de 50% a cifrei de afaceri in ultimele 4 luni (mai - august 2008), comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. De la inceputul anului, agentia a ajuns la un nivel al cifrei de afaceri de 4,2 milioane euro (perioada ianuarie-august 2008), crescand cu 22% fata de perioada similara a anului 2007.

Tendinta de dezvoltare a agentiei se datoreaza in principal deschiderii catre alte domenii, in afara constructiilor, dar si atentiei sporite acordate actualilor clienti.

"Odata cu renuntarea la pozitionarea agentiei pe zona constructiilor, am reusit sa aducem o serie de clienti noi pentru care oferim activitati full-service. Cel mai important nou client castigat de agentia noastra este Carpatina, pentru care lucram creatie, PR, BTL si media", a declarat Raluca Simu, Managing Partener, Babel Communications.

Din luna mai a anului 2008, Babel Communications trece printr-un proces de repozitionare, reorganizare si redefinire a liniilor strategice. Noua directie pe care se focuseaza agentia in piata se reflecta deja in calitatea serviciilor oferite si in gradul de satisfactie a clientilor.

"Dupa cateva luni de la preluarea agentiei am dorit o auditare a gradului de satisfactie a clientilor, pentru ca mi s-a parut esential sa avem un punct de referinta concret in acest sens. Trebuie sa stim foarte exact ce sa imbunatatim in relatia cu actualii clienti, dar si in abordarea celor potentiali.

Am realizat, astfel, impreuna cu D&D Research o cercetare pentru a determina gradul de satisfactie a clientilor agentiei, luand in calcul ca zone studiu serviciile de creatie, PR, BTL, media si strategie. Pe fiecare in parte am obtinut scoruri foarte bune, dar si la nivel general, 75% dintre clienti fiind foarte multumiti de activitatea agentiei", a adaugat Raluca Simu.

Babel Communications se dezvolta in prezent pe urmatoarele dimensiuni principale de activitati : creatie, PR, BTL, strategie si media.

"Odata cu mutarea intr-un sediu nou si concentrarea pe eficientizare, impusa in ultimele patru luni, activitatea de reorganizare se apropie de final, noile proceduri si fluxuri interne fiind deja implementate. Suntem deschisi catre toate categoriile de clienti, participam la pitch-uri si ne propunem sa fim una dintre cele mai active agentii de publicitate din piata", mai precizeaza Raluca Simu.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//