• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Exporturile Japoniei au crescut in iunie, pentru a saptea luna consecutiv

Exporturile Japoniei au crescut in iunie, pentru a saptea luna consecutiv

Exporturile Japoniei au crescut în iunie pentru a şaptea lună consecutiv, ceea ce arată că cererea externă continuă să susţină recuperarea celei de-a doua economii mondiale, chiar în condiţiile aprecierii yenului, transmite AP.


Exporturile Japoniei au crescut cu 27,7 la sută faţă de iunie 2009, ajungând la 5,87 mii de miliarde de yeni (67,2 miliarde de dolari), a anunţat, luni, Ministerul nipon de Finanţe. În condiţiile scăderii cererii interne, Japonia a depins de Asia, în special de China, pentru recuperarea economiei sale.


Majorarea exporturilor a avut loc în pofida creşterii yenului, care ar putea să determine ca exporturile Japoniei de maşini, echipamente electronice şi alte bunuri să devină mai puţin competitive pe pieţele externe. Conform unui studiu al Băncii Centrale a Japoniei, companiile se aşteptau ca dolarul să fie cotat în medie la 90,18 yeni anul acesta, până în martie 2011. Luna aceasta, dolarul a scăzut la 86 de yeni.


În perioada aprilie-iunie 2010, exporturile Japoniei au crescut cu 33,2 la sută, mai puţin decât creşterea de 43,3 la sută înregistrată în trimestrul anterior. Exporturile către China, cel mai mare partener comercial al Japoniei, au crescut cu 22 la sută în iunie, iar cele către SUA cu 21,1 la sută.


Exporturile în ţările UE au crescut cu nouă la sută. Cererea de fier şi produse din oţel a crescut cu peste 46 la sută, iar exporturile de utilaje au crescut cu aproape 50 la sută. Exporturile de maşini s-au majorat cu 40 la sută. Importurile au crescut în iunie cu 26,1 la sută, la 5,18 mii de miliarde de yeni (59,3 miliarde de dolari), ceea ce înseamnă un excedent comercial de 687 miliarde de yeni (7,9 miliarde de dolari).

Economiştii estimează că exporturile vor scădea în lunile următoare, ca urmare a încetării planurilor de stimulare a economiei şi, implicit, a reducerii consumului.

 


Material furnizat de Agentia Nationala de Presa Agerpres






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//