• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Carpatair: Crestere cu 20 la suta a cifrei de afaceri, in sase luni

Carpatair: Crestere cu 20 la suta a cifrei de afaceri, in sase luni

Carpatair a înregistrat în primul semestru al anului o cifră de afaceri cu 20 la sută mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar numărul pasagerilor transportaţi pe zboruri regulate a crescut cu zece la sută, potrivit unui comunicat al companiei aeriene.


De asemenea, compania a raportat o creştere de şase la sută a gradului de ocupare pe primul semestru al anului, Carpatair transportând 250.000 de pasageri în primele şase luni din 2010.


"Creşterea înregistrată în prima parte a anului 2010 arată o uşoară revenire a industriei aviatice, confirmând în acelaşi timp strategia de dezvoltare a Carpatair în 2010. Pentru al doilea semestru al anului, datorită investiţiilor realizate în extinderea bazei operaţionale din Bucureşti şi Craiova prin introducerea de noi curse directe spre Italia, ne aşteptăm la o îmbunătăţire a acestor indicatori", a declarat vicepreşedintele marketing & vânzări Carpatair, Paula Ardelean.


În prima parte a anului în curs, compania a lansat programul de fidelizare Carpatair Green Club şi a introdus opţiunea Web Check-in, continuând însă să asigure şi procedura tradiţională de check-in direct la aeroport, fără a obliga pasagerii să achite taxe suplimentare.


 În luna iunie a acestui an, Carpatair a fost medaliată de IATA la Berlin cu Certificatul de Platină pentru proiectul BCBP (Bar Coded Boarding Pass - Carte de Imbarcare cu Cod de Bare), fiind prima linie aeriană din România care a implementat cartea de îmbarcare cu cod de bare pe toate rutele sale - în România, Moldova, Ucraina, Germania, Italia, Grecia şi Ungaria.

Biletele de călătorie Carpatair pot fi achiziţionate online, prin accesarea adresei www.carpatair.com, cât şi prin intermediul Carpatair Call-Center sau a agenţiilor de turism.


Înfiinţată în 1999, Carpatair este în prezent cea mai mare companie aeriană regională din Europa de Sud-Est, operând în principal pe pieţe regionale de nişă. Începând din 2000, Carpatair a dezvoltat la Timişoara cel mai performant hub aerian din România, oferind pasagerilor posibilităţi de conexiune pentru orice destinaţie operată de companie în mai puţin de 20 de minute.


Carpatair operează în prezent pe 10 aeroporturi interne şi 18 aeroporturi externe. Numărul total al zborurilor regulate operate de companie pe săptămână depăşeşte 340, spre 30 de destinaţii din şase ţări. Din 2009, Carpatair a început procesul de extindere a operaţiunilor în ţară prin lansarea de zboruri directe spre Italia din Bucureşti-Otopeni şi Craiova.

 

Material furnizat de Agentia Nationala de Presa Agerpre






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//