• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Sony a revenit pe profit in primul trimestru al anului fiscal (aprilie-iunie)

Sony a revenit pe profit in primul trimestru al anului fiscal (aprilie-iunie)

Sony Corp a revenit pe profit în primul trimestru al anului fiscal, în intervalul aprilie - iunie, în pofida estimărilor privind posibile pierderi operaţionale în această perioadă, pe fondul unor vânzări solide şi al reducerilor de cheltuieli, conform ediţiei de luni a cotidianului de afaceri Nikkei, transmite Reuters.


 Conform cotidianului, Sony va raporta un profit operaţional între zece şi 30 de miliarde de yeni (114 - 343 milioane de dolari) efectuat în perioada aprilie-iunie, după pierderea operaţională de 25,7 miliarde de yeni în aceeaşi perioadă a anului trecut.


 Analiştii Reuters estimau că grupul va înregistra în acest trimestru o pierdere de 18,8 miliarde de yeni. Purtătorul de cuvânt al grupului nu a dorit să comenteze aceste informaţii. Acţiunile grupului au crescut luni cu 0,4 la sută, la 2.522 yeni. Compania de produse electronice de larg consum a înregistrat vânzări mari ale produselor sale pe piaţa din China şi din alte ţări.


 Grupul şi-a redus cheltuielile cu peste 330 miliarde de yeni în precedentul an fiscal, prin reducerea cheltuielilor cu forţa de muncă şi a celor destinate consolidării întreprinderilor, ceea ce a ajutat compania să reducă impactul creşterii yenului faţă de euro, precizează cotidianul Nikkei. Rezultatele grupului pentru perioada aprilie-iunie vor fi anunţate pe 29 iulie, după închiderea burselor.

 

Material furnizat de Agentia Nationala de Presa Agerpres






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//