• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Blue Air introduce serviciul de check-in online

Blue Air introduce serviciul de check-in online

Pasagerii Blue Air pot realiza formalităţile de check-in prin Internet, cu până la trei ore înainte de plecare, începând cu 1 iulie 2010, se arată într-un comunicat al Blue Air.


Acest serviciu gratuit a fost introdus iniţial pentru zborurile Blue Air cu plecare din Bucureşti, Sibiu şi Bacău.


Serviciul de check-in online este disponibil cu maximum 14 zile şi cu până la trei ore înainte de plecare.
Pasagerii trebuie să printeze apoi cardul de îmbarcare şi să se prezinte la aeroport cu 60, respectiv 90 de minute înainte de ora programată pentru decolare (60 de minute pentru pasagerii care călătoresc doar cu bagaj de mână şi 90 de minute pentru cei care au şi bagaj de cală).


Pentru a încuraja folosirea serviciului de check-in online şi pentru a fluidiza traficul de pasageri din aeroport, Blue Air va introduce începând cu 1 iulie 2010 o taxă de check-in la aeroport.
Pasagerii care optează pentru check-in în momentul rezervării, la agenţiile Blue Air şi partenere sau prin Call Center vor plăti cinci euro. Pentru check-in în aeroport (înainte de plecare) se percepe o taxă de zece euro.
Această taxă se percepe doar pentru cursele pentru care pasagerii au opţiunea de check-in online (cursele cu plecare din Bucureşti, Sibiu şi Bacău).


Blue Air este singura companie de smart flying cu capital 100 la sută privat românesc. Compania este autorizată să efectueze zboruri regulate interne şi internaţionale de pasageri, zboruri de tip charter la cerere şi transporturi cargo.


 Compania operează o flotă de 15 aeronave moderne (11 Boeing 737 şi 4 SAAB 340). 3 alte avioane vor fi livrate până la finalul anului 2010. Mai mult, în urma procesului de reînnoire a flotei demarat în 2008, compania a semnat un contract de achiziţie a încă 5 avioane Boeing 737-800 Next Generation. Acestea vor fi livrate pâna la finalul lui 2013.


În 2009, Federaţia Internaţională a Jurnaliştilor şi Scriitorilor de Turism (FIJET) a acordat companiei Blue Air premiul Mărul de Aur, una dintre cele mai renumite distincţii în materie de turism. În fiecare an, FIJET oferă premiul Mărul de Aur acelor ţări, oraşe sau organizaţii care au avut o contribuţie marcantă la promovarea turismului şi a domeniilor conexe. Pentru România, celelalte două premii 'Marul de Aur' s-au dus către Zona Ecoturistică Mărginimea Sibiului şi respectiv către Rezervaţia Biosferei Delta Dunării.


 Pentru anul 2009, compania Blue Air a inregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 140 de milioane de Euro şi peste 1,7 milioane de pasageri.

 


Material furnizat de Agentia Nationala de Presa Agerpres






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//