• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Senior Interactive a obtinut peste 0,6 milioane euro in semestrul I al 2008

Senior Interactive a obtinut peste 0,6 milioane euro in semestrul I al 2008

Senior Interactive are una dintre cele mai mari echipe dedicate marketingului si comunicarii online din piata romaneasca de profil. La nivelul lunii septembrie 2008, echipa are 32 de oameni si 8 departamente: Research&Development, Programare, Search Engine Marketing, Project Management si Quality Assurance, Creatie, Planning si Client Service.

Fata de prima jumatate 2007, echipa a crescut cu 100%, urmand ca pina la sfarsitul anului sa ajunga la un numar de peste 35 de angajati. Principalele provocari ale anului 2008 din punct de vedere al dezvoltarii echipei au fost consolidarea structurilor de QA si project management, pentru a putea raspunde rapid in mobilizarea resurselor pentru un volum in continua crestere de proiecte si campanii online.

Consolidarea unui department dedicat de Research&Development asigura posibilitatea testarii si introducerii celor mai noi tehnologii, gasirii de solutii inovative, pentru a putea sustine tehnologic creativitatea echipei. Un departament distinct de Search Engine Marketing (SEM & SEO) a reprezentat pentru 2008 un motor puternic al cresterii traficului pe majoritatea website-urilor dezvoltate pentru clientii Senior Interactive.

Statisticile privind experienta echipei arata ca in prezent, angajatul mediu are aproximativ 1.5 ani de vechime in Senior Interactive, alaturi de colegi care au deja o vechime de 4-5 ani. Rata de plecare din firma este in continuare foarte joasa, de sub 8%, fata de media pe industrie considerata in jurul a 30%.

Cifra de afaceri pentru prima jumatate a anului 2008, obtinuta exclusiv din servicii de consultanta, creatie si dezvoltare in marketing si comunicare online (fara a include venituri din zona de media) este de peste 0,6 milioane euro, in linie cu previziunile initiale de la inceputul acestui an. Aceasta suma reprezinta o crestere de peste 100% fata de cifra de afaceri din perioada similiara, prima jumatate a lui 2007.

Pe baza rezultatelor obtinute, a fost revizuit crescator obiectivul anual, cifra de afaceri pentru 2008 fiind estimata la 1.3 milioane euro, datorita noilor contracte semnate. De asemenea, a fost revizuit crescator obiectivul de profitabilitate pe 2008, chiar avand in vedere faptul ca pentru a doua jumatate in curs a lui 2008 a fost suplimentat bugetul de investitii in comunicare, training-uri pentru echipa si sustinerea unui nivel superior de "employer of choice".

In prezent, Senior Interactive numara un portofoliu de clienti format din lideri de piata din domenii cu o dinamica sustinuta in comunicarea si marketingul online. Un procent semnificativ din ponderea cifrei de afaceri provine din resemnarea si prelungirea contractelor de consultanta si dezvoltare pentru urmatoarea perioada cu majoritatea clientilor mari, ceea ce confera stabilitate pentru dezvoltarea strategiei viitoare de business.

Din punct de vedere al bugetelor alocate pentru marketing si comunicare online, exista o crestere sensibila a bugetelor per client fata de 2007 si o suplimentare a acestora in 2008, pe baza rezultatelor obtinute, cu circa 75 -100% pentru portofoliul Senior Interactive, peste cresterea medie a pietei. Printre clientii de lunga durata ai agentiei se numara Renault Nissan Romania, Renault Technologie Romania, Heineken Romania (cu brandurile Heineken si Goesser), Alexandrion Grup (Alexandrion 5*), Philip Morris (toate brandurile: Marlboro, L&M, Parliament, Virginia Slims), Gazeta Sporturilor (echipafantastica.ro), Solvay Romania, Milupa Romania - parte a grupului Danone, Sodexho Romania, Wrigley (toate brandurile: Airwaves, JuicyFruit, Orbit, Winterfresh).

"Construim cea mai puternica echipa de comunicare online din piata romaneasca. E un obiectiv pe care dorim sa il atingem in 2009. Ne dorim alaturi clienti care sa ne stimuleze ambitia cu pretentii absurde, care isi doresc sa fie lideri ai prezentei pe web. Am incercat sa creem o agentie de online capabila sa faca fata chiar si unor cereri "megalomanice", capabila sa sustina mai multe proiecte mari simultan, la acelasi standarde inalte. De asemenea, ne dorim alaturi oameni obsedati de online, care gasesc placere in a livra frumusete si inteligenta pe web, care cauta combinatia perfecta intre creativitate si eficienta", a spus Mihai Tataru, Manging Partner la Senior Interactive.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//