• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

ING Asigurari de Viata estimeaza o scadere a profitului la 35-40 milioane lei în 2010

ING Asigurari de Viata estimeaza o scadere a profitului la 35-40 milioane lei în 2010

Compania ING Asigurări de Viaţă estimează scăderea profitului net la circa 35-40 milioane lei în 2009, faţă de 77,3 milioane lei în 2009, în noile condiţii economice, în principal din cauza majorării TVA de la 19 la 24 la sută, a declarat marţi, într-o conferinţă de presă, directorul general al companiei, Cornelia Coman.


'Oricum, am bugetat un profit mai mic faţă de 2009, dar scăderea va fi mai mare. O mare parte din impactul majorării TVA asupra cheltuielilor va fi suportată prin diminuarea profitului net. Pe anumite tipuri de cheltuieli, ne putem încadra în bugetul iniţial de cheltuieli, însă la alte tipuri de cheltuieli, cum ar fi chiriile, nu ne putem ajusta bugetul', a precizat Cornelia Coman.


 Directorul general al ING Asigurări de Viaţă a menţionat că, pe partea de prime brute subscrise, cifrele provizorii ale primului semestru se încadrează în parametrii bugetaţi, care prevăd o creştere a veniturilor cu cinci la sută în 2010 faţă de 2009.


În cea de-a doua jumătate a anului, compania estimează să încheie circa 20.000-25.000 de noi contracte, produsele tradiţionale şi cele cu componentă investiţională (unit-linked) deţinând ponderi aproximativ egale.


Coman a mai spus că, în primul semestru, rata rezilierilor de poliţe a fost în scădere, menţinându-se tendinţa manifestată începând cu a doua parte a anului 2009. 'Dacă se va menţine acelaşi ritm, vom ajunge la finele anului 2010 la nivelul înregistrat înaintea crizei.


 În noul context economic este posibilă însă o creştere a ratei rezilierilor spre sfârşitul anului, când se va resimţi scăderea veniturilor familiei, şi în 2011.


"Nu mă aştept însă ca rata rezilierilor să fie mai mare decât 2009, anul cel mai rău din acest punct de vedere", a adăugat reprezentanta ING. Compania activează pe piaţa românească din iulie 1997 şi a devenit liderul pieţei de asigurări de viaţă din 1999, având în prezent o cotă de piaţă de 32,4 la sută, respectiv de 69,6 la sută în segmentul produselor unit-linked.

 

Material furnizat de Agentia Nationala de Presa Agerpres






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//