• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

ING a lansat o noua generatie de asigurari cu componenta investitionala

ING a lansat o noua generatie de asigurari cu componenta investitionala

Compania ING Asigurări de Viaţă a lansat o nouă generaţie de asigurări cu componentă investiţională (unit-linked), denumită GenT, care oferă clienţilor mai multă transparenţă şi protecţie financiară crescută, a anunţat marţi, într-o conferinţă de presă, directorul general al companiei, Cornelia Coman.


 GenT cuprinde trei tipuri de de poliţe - GenT pentru Investiţie care permite acumularea de fonduri pentru obiective şi proiecte personale, GenT pentru Pensie - economii pentru momentul retragerii din activitate şi GenT pentru Copil - acumularea de resurse pentru acoperirea necesităţilor legate de dezvoltarea copilului.


 Potrivit companiei, noua gamă de produse separă clar componenta de protecţie faţă de cea de investiţie şi aduce beneficii sporite consumatorilor, prin majorarea sumei asigurate şi extinderea acoperirilor care ţin de protecţie. Mai precis, până în prezent prima eşalonată totală aferentă poliţelor unit-linked se transforma integral în unităţi de fond (unit-uri), iar costurile corespunzătoare componentei de protecţie erau deduse lunar din aceste unităţi.


La produsele GenT, separarea componentei de protecţie şi respectiv celei de investiţii are loc de la început, oferind consumatorilor o transparenţă totală cu privire la mecanismul de acoperire a riscurilor asigurate. În plus, noua structură de produse unit-linked asigură un nivel sporit de protecţie financiară, atât prin creşterea nivelului minim al sumei asigurate, cât şi prin extinderea acoperirilor care ţin de protecţie.


Astfel, nivelul minim al sumei asigurate creşte de la 6.000 lei la 13.000 lei pentru poliţele GenT pentru Investiţie, respectiv 15.000 pentru GenT pentru Pensie şi GenT pentru Copil. Extinderea beneficiului de protecţie se referă la faptul că, pe lângă o sumă asigurată care acoperă riscul de deces, produsele GenT pentru Pensie şi GenT pentru Copil oferă şi preluarea de către companie a plăţii primelor în cazul apariţiei unor evenimente neprevăzute. Astfel, pentru GenT pentru Pensie, în cazul în care contractantul poliţei suferă o invaliditate permanentă, ING continuă plata primelor de asigurare. Acelaşi lucru se întâmplă pentru GenT pentru Copil, în cazul decesului sau invalidităţii permanente a persoanei asigurate.


Potrivit ING, categoria asigurărilor unit-linked marchează o revenire constantă de la începutul acestui an. Astfel, dacă în cursul anului trecut s-a remarcat o creştere a vânzărilor de produse ce oferă protecţie şi randamente garantate, în portofoliul de contracte noi încheiate în intervalul ianuarie-mai 2010 s-a observat o accentuare a interesului pentru asigurările unit-linked.


Din totalul contractelor noi încheiate în această perioadă, produsele de tip unit-linked deţin o pondere de 43 la sută, nivel dublu faţă de cel înregistrat în aceeaşi perioadă a anului 2009. Compania activează pe piaţa românească din iulie 1997 şi a devenit liderul pieţei de asigurări de viaţă din 1999, având în prezent o cotă de piaţă de 32,4 la sută, respectiv de 69,6 la sută în segmentul produselor unit-linked.

 


Material furnizat de Agentia Nationala de Presa Agerpres






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//