• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ogilvy Romania este Agency of the Year la Golden Hammer Awards

Ogilvy Romania este Agency of the Year la Golden Hammer Awards

Ogilvy Romania a castigat titlul de „Agency of the Year” in cadrul celei de a unsprezecea editii a Festivalul de publicitate Golden Hammer 2010.

Golden Hammer este principalul festival de publicitate organizat in regiunea Baltica, ce recunoaste si premiaza creativitatea, inovatia si excelenta in advertising, si si-a desemnat laureatii in acest week-end.

Pe langa marea majoritate a participantilor care provin din tarile CEE, la festival au inscris lucrari agentii prestigioase din tari precum Africa de Sud, Australia, Elvetia, Germania, Austria, Franta, Belgia, Finlanda.

Lucrarea castigatoare a categoriei Print a fost „The Big Turn Off” realizata de Ogilvy pentru WWF, lucrare ce a obtinut atat Gold cat si Grand Prix-ul acestei categorii. Totodata, lucrarea neconventionala „Punch Machine” realizata pentru acelasi client WWF a fost recompensata cu Silver in categoria Outdoor. Ambele executii sunt parte a campaniei de promovare a manifestărilor Earth Hour în România – o initiativa ce a devenit un fenomen global in lupta impotriva schimbarilor climatice.

„Agency of the Year” la Golden Hammer Awards reprezinta certificarea eforturilor si a dedicatiei  agentiei noastre pentru excelenta creativa. Este rezultatul preocuparii in aceasta directie pe toate disciplinele si competentele Grupului Ogilvy, in convingerea ca acest lucru este crucial pentru brandurile pe care le reprezentam." – a declarat Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group.

Este cel de al doilea an consecutiv in care campaniile realizate de Ogilvy Romania participa la festivalul Golden Hammer si sunt recunoscute de juriul international format din profesionisti de talie mondiala ai industriei de publicitate. Anul precedent, Ogilvy a castigat Silver in cadrul categoriei TV.

Aceasta editie a festivalului a insemnat totodata si castigarea titlului de „Network of the Year” pentru Ogilvy.

Ogilvy Group România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group România oferă servicii de comunicare integrată  360o - publicitate, relaţii publice, marketing interactiv, promoţii de vânzări, programe de activare şi comunicare de brand, precum şi strategie şi cumpărare de media - prin agenţiile sale specializate. Portofoliul de clienţi cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internaţional, cât şi local - BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, Millenium Bank, GSK precum şi companii cu care grupul colaborează numai în România - Petrom, Sollers PPD şi multe alte companii cu renume. În acest fel, Ogilvy Group România îmbină experienţa de comunicare pe piaţa românească cu know-how-ul internaţional conferit de apartenenţa fiecărei agenţii din grup la reţele de comunicare globale specializate.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//