• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Human Resources Company a lansat 4Power, un studiu national de resurse umane

Human Resources Company a lansat 4Power, un studiu national de resurse umane

Human Resources Company a lansat studiul 4Power, care ofera angajatorilor din Romania date actuale la nivel national, ce le permit sa-si realizeze analize complexe in domeniul resurselor umane.

Componenta de business intelligence pentru 4Power este asigurata de Qlick View, lider mondial in acest domeniu. Studiul 4Power, aflat in desfasurare, la nivel national, pana la finele lunii octombrie 2008, isi propune sa sustina managementul companiilor in toate aspectele privind datele salariale, retentia de personal si nevoile de instruire, sau pe scurt, in toate deciziile care asigura performanta echipei.

Studiile recente arata ca managerii isi consuma 32% din timpul de lucru pentru recrutarea si instruirea noilor veniti pe pozitii lasate libere de angajatii care parasesc compania. Sesizand aceasta dificultate a managerilor de a avea acces la date statistice si informatii relevante despre metodele de loializare a personalului (de la o salarizare corespunzatoare la o instruire adecvata), promotorii 4Power pun la dispozitia clientului un studiu actualizat asupra domeniului resurselor umane din Romania.


Qlik View (printre ai carui clienti, respectiv peste 7 300 de mari companii din lume, se numara BMW sau Deutsche Telecom) si Skill Team au realizat o platforma online, care ofera informatia sintetizata, intr-o maniera interactiva, ce permite declansarea cu prioritate a unor mecanisme complexe de interpretare a realitatii HR pentru companiile incluse in studiu. Platforma online www.4power.ro asigura accesul la rapoartele studiului.

Studiul 4Power monitorizeaza 18 domenii de activitate (printre care: FMCG, Finance&Banking, Farmaceutice, IT, Productie Industriala, Retail, Telecomunicatii, Transporturi), 226 pozitii si 10 niveluri de competenta, ce reunesc 54% din populatia activa a Romaniei. Pentru a garanta acuratetea acestor date, specialistii in resurse umane ai Skill Team au realizat si un manual de descriere a posturilor analizate.

Obiectivul principal al studiului 4Power este ca, punand la dispozitia managerilor toate datele necesare realizarii unei scanari complete a pietei HR din Romania, sa determine optimizarea cheltuielilor din bugetul de resurse umane (pentru activitatile de recrutare si instruire de personal).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//