• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Wizz Air - 3,6 milioane de pasageri transportati din si spre Romania din 2006 pana in prezent

Wizz Air - 3,6 milioane de pasageri transportati din si spre Romania din 2006 pana in prezent

Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low fare – low cost din România şi din Europa Centrală şi de Est aniversează astăzi 6 ani de operare la nivel european. De la decolarea primului zbor, pe 19 mai 2004, de la Katowice (sudul Poloniei) compania a devenit cel mai mare transportator aerian din Centrul şi Estul Europei, operând de la 12 baze din Polonia, Ungaria, România, Bulgaria, Ucraina şi Cehia.

Numărul de pasageri transportaţi în ultimele 12 luni a depăşit 8,4 milioane, echivalent unei creştere cu 30% de la an la an. În aceeaşi perioadă Wizz Air a transportat din şi spre România peste 1,76 milioane de pasageri. O perioadă semnificativă pentru această creştere a fost primul trimestru din 2010, când compania a transportat 582.000 de pasageri, cu 33% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului anterior. Doi dintre principalii factori care au stat la baza creşterii sunt dezvoltarea constantă a reţelei de zbor şi capacitatea Wizz Air de a răspunde rapid cererii pieţei. Cele mai noi destinaţii anunţate de companie din Bucureşti şi Cluj-Napoca sunt Cuneo Torino, Zaragoza, Pisa şi Weeze Dusseldorf, din Timişioara Forli Bologna, iar exclusiv din Cluj-Napoca, Alicante.

“Wizz Air a implementat modelul de business ultra low cost, care ne oferă capacitatea de a stimula piaţa în mod constant, de a concura eficient cu alte mijloace de transport şi de a ieşi cu succes din dezechilibrele rezultate din evoluţia macro-economică. Un transportator ultra low cost va fi capabil întotdeauna să crească comparativ cu restul companiilor din sectorul aerian, indiferent dacă industria traversează o perioadă benefică sau se confruntă cu provocări.” a declarat József Váradi, Chief Executive Officer Wizz Air. “Pe parcursul existenţei noastre am demonstrat cât de eficient putem aborda provocările, crescând totodată în mod continuu pentru a deveni lideri pe piaţa noastră de bază – Europa Centrală şi de Est. Abordarea activităţii noastre rămâne vitală pentru a avea success în viitor, mai ales în condiţiile dificile ale pieţei din Europa, cauzate de starea economiilor Europene şi de politicile fiscale, precum şi de impactul reglementărilor în caz de perturbări ale zborurilor.” a mai adăugat acesta.

Wizz Air operează una dintre cele mai tinere flote din lume, compusă exclusiv din aeronave Airbus A320. Numărul de aeronave utilizate de companie va ajunge la 34 în vară, două dintre acestea urmând să fie alocate bazelor din România. Flota care deserveşte piaţa locală va creşte astfel la 8 aeronave. Comanda rămasă, de 100 de aeronave, stabileşte premisele dezvoltării pe pieţele existente şi pătrunderii în noi zone în anii următori.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//