• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Thomasville vine in Romania cu toate cele 33 de colectii de pe piata mondiala

Thomasville vine in Romania cu toate cele 33 de colectii de pe piata mondiala

Reprezentanta locala a producatorului american de mobila Thomasville, recent intrat pe piata locala prin deschiderea unui showroom de 550 mp in cadrul centrului comercial "Mobilia" din comuna Pantelimon, are ca obiectiv, in 2008, impunerea in Romania a brandului si fidelizarea unui numar cat mai mare de cilenti, precum si orientarea spre noi locatii pentru doua showroom-uri. Cele mai mari vanzari, conform lui Eugen Negrus, vor fi inregistrate la mobilierul pentru living si dormitoare.

"Mobilierul rezidential pe segmentul premiul a fost afectat intr-o prea mare masura, in ultimii ani, de stilul ultramodernist, dar a inceput deja un transfer spre neoclasic, consumatorul roman avand confortul ca principalul criteriu de achizitie", a declarat pentru Agerpres Eugen Negrus, manager al societatii Thomasville, prezenta pentru prima data la expozitia internationala BIFE-TIMB.

"Cele 33 de colectii, totalizand peste 2.000 de piese Thomasville, se adreseaza unui public cu venituri mari, acelora care isi doresc o ambianta eleganta, de lux dar si functionala. Romania este o piata cu potential mare, iar consumatorii de obiecte de lux, incepand cu tinerii, apreciaza calitatea produselor Thomasville care este aceeasi ca in oricare tara a lumii.

De altfel, politica de preturi a companiei americane impune ca indiferent de tara in care se comercializeaza produsul el sa aiba acelasi pret, la care se adauga taxa pe valoare adaugata conform legislatiei. Astfel, un mobilier complet de dormitor pleaca de la un pret de 6.000-7.000 de euro si ajunge, in functie de colectie, la 16.000-17.000 de euro. In toate cele 40 de tari in care sunt deschise aproximativ 180 de magazine monobrand, produsele provin de la aceleasi fabrici, avand aceeasi calitate", a precizat Eugen Negrus.

Cele mai populare colectii Thomasville, care se bucura de success constant, sunt colectiile Hemingway, The Hills of Tuscany, Soliloque sau Lumine.

"Moda trece, stilul ramane, este conceptul pe care vrem sa il impunem prin calitatea acestor produse. Consumatorii romani pot alege dintr-o gama variata, punandu-le la dispozitie 800 de modele de tesaturi si 200 de modele de culori de piele prin care pot sa-si creeze o combinatie unica a interiorului. Suntem prezenti prima data la expozitia BIFE TIMB si vedem ca exista o concurenta serioasa. Cred, insa, ca avem unul dintre cele mai bune rapoarte calitate/pret pe acest segment al mobilierului premium", a mai precizat Negrus.

Pe teritoriul Statelor Unite ale Americii se afla sapte fabrici Thomasville, alte 20 de fabrici fiind deschise in intreaga lume. Compania americana a inregistrat in 2007 vanzari de 600 milioane dolari, fiind prezenta si in alte tari din Europa de Est, precum Rusia, Armenia, Turcia si Grecia.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//