• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

AIG a revenit pe profit in primul trimestru din 2010

AIG a revenit pe profit in primul trimestru din 2010

 AIG, asiguratorul controlat în prezent de Guvernul american, a revenit pe profit în primul trimestru din 2010, realizând un profit net de 1,45 miliarde de dolari, datorită îmbunătăţirii activităţii diviziei de asigurări, transmite AP. Redresarea pieţelor financiare şi eforturile continue de raţionalizare a operaţiunilor au contribuit la îmbunătăţirea performanţelor companiei, se arată într-un comunicat al AIG.


În predeschiderea şedinţei de tranzacţionare a bursei de la New York, acţiunile AIG au crescut cu doi la sută, la 37,50 dolari. Pe ansamblu, profitul net al AIG în primele trei luni din 2010 a ajuns la 1,45 miliarde de dolari, sau 2,16 dolari pe acţiune, comparativ cu o pierdere netă de 4,35 miliarde de dolari, sau 39,67 dolari pe acţiune, în perioada similară din 2009.


 În martie, AIG a anunţat vânzarea diviziei American Life Insurance Co (Alico) pentru 15,5 miliarde de dolari companiei MetLife Inc şi compania sa de asigurări din Asia, AIA Group, companiei britanice Prudential Plc, pentru 35,5 miliarde de dolari.


Cele două tranzacţii, cele mai semnificative de când AIG a început să-şi vândă diviziile pentru a achita datoria către guvern, vor fi finalizate până la sfârşitul acestui an. Alico, acţionarul majoritar al Alico Asigurări România, este unul dintre cei mai puternici asiguratori de viaţă din lume, cu peste 400 de companii deschise în peste 54 de ţări din Asia, America de Sud, Orientul Mijlociu, Africa şi America Latină.


AIG se aştepată să genereze aproximativ 50,7 miliarde de dolari din aceste două vânzări, inclusiv 25 de miliarde de dolari în bani gheaţă cu care să ramburseze o parte din cele 182,3 miliarde de dolari oferite de contribuabilii americani pentru evitarea colapsului.

 

 


Material furnizat de Agentia nationala de Presa Agerpres






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//