• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Profitul Veolia Environnement a crescut cu 4,6 la suta, in T1, 2010

Profitul Veolia Environnement a crescut cu 4,6 la suta, in T1, 2010

Compania Veolia Environnement, lider mondial în servicii de apă potabilă, a raportat, vineri, o creştere de 4,6 la sută a profitului în primul trimestru din 2010, pe fondul majorării preţurilor pentru materialele reciclate, transmite Bloomberg.


 "Preţurile pentru hârtia reciclată şi deşeurile metalice au crescut, în timp ce divizia de energie a Veolia a beneficiat de vremea rece din Europa, de la începutul acestui an", a declarat directorul financiar al companiei franceze, Pierre - Francois Riolacci.


Profitul operaţional consolidat a urcat în primele trei luni din 2010 la 659,3 milioane de euro, de la 630,5 milioane de euro, în perioada similară din 2009, peste aşteptările analiştilor, care estimau câştiguri de 648 de milioane de euro. "Vânzările au scăzut cu patru la sută, la 8,79 miliarde de euro, ceea ce demonstrează că încă nu există semne de redresare clară", a afirmat Pierre - Francois Riolacci.


 Vineri la prânz, acţiunile Veolia au scăzut la bursa de la Paris cu trei la sută, la 22,19 euro, iar apoi au ajuns la 22,27 euro, evaluând compania la 11 miliarde de euro. Veolia Environnement este o companie franceză activă în patru domenii: apă, energie, transport şi managementul deşeurilor. În România, Veolia Eau, Divizia de Apă a Grupului Veolia Environnement, deţine Apa Nova Bucureşti şi Apa Nova Ploieşti.

 

 

 


Material furnizat de Agentia nationala de Presa Agerpres






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//