• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Profitul OMV a crescut spectaculos in primul trimestru din 2010 pana la 346 milioane de euro

Profitul OMV a crescut spectaculos in primul trimestru din 2010 pana la 346 milioane de euro

Grupul energetic austriac OMV, acţionarul majoritar al Petrom (SNP), a raportat, vineri, un profit net de 346 de milioane de euro în primul trimestru al acestui an, în creştere spectaculoasă faţă de 40 de milioane de euro în perioada similară a anului trecut, potrivit rezultatelor comunicate de OMV.

 

'În primul trimestru am asistat la o creştere continuă a preţului ţiţeiului şi la o nouă reducere a costurilor operaţionale ceea ce a condus la rezultate solide pe segmentul explorare şi producţie. Suntem încântaţi că am realizat progrese semnificative în segmentul rafinare şi marketing, unde marja de rafinare a OMV s-a îmbunătăţit comparativ cu trimestrul patru al anului trecut', a declarat directorul general de la OMV, Wolfang Ruttenstorfer'.

 

Divizia Petrom a avut o contribuţie în creştere de 230 de milioane de euro la profitul operaţional (EBIT) de 710 milioane de euro înregistrat de OMV în primul trimestru (în creştere cu 167 de procente faţă de 266 milioane de euro în primul trimestru al anului trecut). De asemenea, OMV a realizat un rezultat clean CCS EBIT de 647 milioane de euro (în creştere cu 90 de procente), iar Petrom a realizat un rezultat clean CCS EBIT de 222 de milioane de euro, 139 de procente faţă de perioada similară a anului trecut.

 

În primul trimestru, preţul mediu al petrolului a fost de 76,36 dolari per baril, cu 72 de procente mai mult faţă de primul trimestru al anului trecut (44,46 dolari per baril) şi peste nivelul din trimestrul patru 2009 (74,53 dolari per baril), marja de rafinare a OMV s-a îmbunătăţit uşor comparativ cu trimestrul patru 2009. Grupul OMV a realizat în primul trimestru o producţie de 317.000 barili echivalent petrol pe zi, peste nivelul din primul trimestru al anului trecut.

 

Volumele semnificative de producţie din Noua Zeelandă, Kazahstan şi Yemen au compensat scăderea producţiei în România şi Tunisia.

 

OMV activează în 13 ţări din Europa Centrală în domeniile de Rafinare şi Marketing şi în 19 ţări în şase zone importante în domeniul de Explorare şi Producţie, Distribuţie gaze precum şi Produse Chimice în 27 de ţări pe cinci continente.

 

 Grupul austriac OMV este acţionarul majoritar al Petrom, cu o participaţie de 51,01 la sută, în vreme ce Ministerul Economiei şi Comerţului deţine un pachet de 20,64 la sută din acţiuni, iar Fondul Proprietatea 20,11 la sută.

 

Petrom este cea mai mare companie românească de petrol şi gaze, cu activităţi în sectoarele Explorare şi Producţie, Rafinare şi Produse Petrochimice, Marketing, Gaze Naturale şi Energie.

 

Petrom exploatează rezerve dovedite de petrol şi gaze estimate la 0,9 miliarde de barili echivalent petrol, are o capacitate maximă anuală de rafinare de opt milioane tone şi circa 550 de staţii de distribuţie carburanţi în România.

 

Compania deţine, de asemenea, o reţea internaţională de 257 de benzinării, localizate în Republica Moldova, Bulgaria şi Serbia.

 

 

 

Material furnizat de Agentia nationala de Presa Agerpres






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//