• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Continental isi imbunatateste rezultatul la nivel de concern cu aproximativ jumatate de miliard de Euro

Continental isi imbunatateste rezultatul la nivel de concern cu aproximativ jumatate de miliard de Euro

Concernul Continental a profitat într-un mod apreciabil de rezultatele propriilor eforturi şi de reînvigorarea durabilă a pieţelor auto în primul trimestru din 2010. Cifra de afaceri a crescut în comparaţie cu trimestrul anului precedent cu 1,7 mrd. € la aprox. 6 mrd. €. Această valoare depăşeşte cu aproximativ 300 mil € valoarea din trimestrul patru al anului 2009. Furnizorul internaţional pentru industria auto şi-a îmbunătăţit rezultatul la nivel de concern, care este atribuit acţionarilor, cu aproape jumătate de miliard € la 228 milioane € în primele trei luni din 2010 faţă de perioada anului precedent.

Datoriile financiare nete s-au situat cu valoarea de aproximativ 8,2 mrd € sub valoarea anului anterior, în ciuda creşterii Working Capital-ului cu aproape 2,8 mrd. €, creştere care a avut o condiţionare conjuncturală şi sezonieră. O influenţă esenţială asupra acestuia a avut pe lângă Free Cashflow-ul puternic din 2009 şi managementul solid al Working Capital-ului şi creşterea de capital aplicată în ianuarie, care a dus la un profit net de mai bine de un mrd. €.

„Am mai realizat în primul trimestru din 2010 un nou pas important spre traseul destinat succesului. Răspunsurile noastre rapide şi hotărâte cu privire la criza financiară mondială au avut efectul scontat. Fiind eliberată de datoriile speciale condiţionate primordial de criză şi de efectele singulare energia firmei noastre de a realiza profit s-a făcut din nou vizibilă pe o fundaţie operativă solidă, a afirmat Preşedintele Comitetului Director al Continental marţi cu ocazia publicării raportului trimestrial.

„De remarcat este activitatea celor trei divizii Automotive: Ele poartă răspunderea pentru două treimi din creşterea de aproximativ 660 milioane € a rezultatului înainte de dobânzi şi impozite (EBIT) înregistrată în primul trimestru. Marja EBIT de aproape 5 procente a depăşit cu peste 15 puncte valoarea din trimestrul anului precedent“, a explicat Degenhart care a adăugat: „Cele trei divizii ale Rubber Group au continuat în primul trimestru cu marja operativă de 14 procente evoluţia bună a trimestrului patru şi au profitat printre altele şi de faptul că acele costuri de materii prime în creştere nu au avut încă nici un efect negativ asupra rezultatului în primele trei luni.“

Pe durata primelor trei luni din 2010 a crescut cifra de afaceri a concernului în comparaţie cu perioada anului precedent cu peste 39 procente la valoarea de 5.997 milioane € (4.302 milioane € în anul precedent). Fiind ajustată cu privire la modificările circuitului de consolidare şi ale cursului valutar s-a obţinut o creştere cu 38,5 procente. Rezultatul operativ net (EBIT net) al concernului a crescut cu 641 milioane € la aproape 605 milioane € (aproximativ -37 milioane € în anul precedent) şi corespunde valorii de 10,2 procente (-0,9 procente în anul precedent) a cifrei de afaceri nete. Rezultatul operativ la nivel de concern (EBIT) a crescut cu aproape 660 milioane € l 494 milioane € (anul precedent -165 milioane €). Profitul din cifra de afaceri s-a mărit la 8,2 procente (în anul precedent -3,8 procente). Rezultatul la nivel de concern care este atribuit acţionarilor a crescut la valoarea de 228 milioane € (în anul precedent -267 milioane €) şi rezultatul per acţiune la 1,14 € (în anul precedent - 1,58 €).

În primul trimestru al anului 2010 s-au investit 178 milioane € (în anul precedent 240 milioane €) în active fixe şi în software. Cota de investiţii înregistrează după trei luni valoarea de 3,0 procente (în anul precedent 5,6 procente). Pentru întregul an concernul estimează oricum o creştere a investiţiilor de aproximativ 400 milioane € faţă de anul precedent. Cheltuielile pentru cercetare şi dezvoltare s-au diminuat uşor în comparaţie cu perioada anului precedent până la valoarea de 375 milioane € (în anul precedent aproximativ 387 milioane €), care reprezintă 6,3 procente din cifra de afaceri (în anul precedent 9,0 procente).

Rezultatul privitor la dobânzi a fost în primele trei luni din 2010 mai redus decât în anul precedent cu aproape 26 milioane € şi a înregistrat valoarea de aprox. -154 milioane €. Acest lucru poate fi explicat prin efectele de curs valutar pozitive din anul precedent care în mare parte nu au avut efecte asupra plăţilor. Cheltuielile cu dobânzile, care pot fi trasate în principal spre utilizarea contractului de credit VDO cu un volum acceptat de aproximativ 9.946 milioane €, se măresc faţă de valoarea din anul precedent cu mai bine de 8 milioane € la aproximativ 179 milioane €. „Grevarea uşor mărită se datorează în special unui nivel mai ridicat al marjelor ca o consecinţă a rating-ului mai defavorabil din decursul anului precum şi negocierii ulterioare încheiate în decembrie 2009 cu privire la condiţiile cadru ale creditului VDO. Aceste efecte nu au putut fi compensate integral pe de-o parte prin nivelul redus al dobânzilor pe piaţă şi pe de altă parte prin rambursarea evidentă a datoriilor financiare nete”, a explicat Directorul Financiar al Continental Wolfgang Schäfer.

În primul trimestru din 2010 a rezultat un Free Cashflow în valoare de -363 milioane € (în anul precedent -567 milioane €). „Ameliorarea cu mai bine de 200 milioane € în comparaţie cu trimestrul din anul precedent a dus în primul rând la EBIT mărit cu aproximativ 660 milioane €. Un efect negativ a fost exercitat însă cu precădere de Working Capital-ul mărit cu 857 milioane €, fiind condiţionat pe bază sezonieră, care a fost datorat mai ales printr-o creştere a creanţelor din livrări şi servicii în primul trimestru al 2010.”, a afirmat Schäfer.

La finalul primului trimestru al anului 2010 au activat în concern 137.959 angajaţi şi angajate. Această valoare corespunde unei creşteri de 3.525 persoane în comparaţie cu finalul anului 2009 şi cu 5.125 angajaţi în comparaţie cu data de referinţă din anul precedent.

Reînvigorarea pieţei mondiale auto oferă o perspectivă a ambelor grupuri antreprenoriale din concernul Continental. Grupul Automotive a obţinut în primul trimestru o cifră de afaceri de aproape 3,8 miliarde € şi un rezultat operativ (EBIT) de 182 milioane € (anul precedent -266 milioane Euro). Acest lucru corespunde unei marje de 4,8 procente după cele -10,6 procente din anul precedent. Marja netă EBIT este de 8 procente după cele minus 6 procente cu un an în urmă. „Noi suntem convinşi de faptul că putem atinge prognoza de dublare a valorii anului precedent la un rezultat operativ net al Automotive Group.

Ca o privire de ansamblu Preşedintele Consiliului Director al concernului Continental a menţionat următoarele: „Primul trimestru oferă o bază foarte stabilă pentru ca toate obiectivele asumate pentru 2010 să poată fi atinse în mod cert. Prognoza modificată cu privire la creşterea Continental pe pieţele relevante trebuie să permită în anul curent o creştere a cifrei de afaceri cu cel puţin 5 procente. Ea ne oferă chiar posibilitatea de a-l mări cu până la 10 procente. Noi putem în plus să confirmăm pe deplin o creştere evidentă a rezultatului operativ net la nivel de concern în anul 2010. La terminarea semestrului vom concretiza apoi evaluarea pentru întregul an pornind de la valorile existente.“

Cu o cifră de afaceri estimată la aproximativ 20 miliarde Euro în anul 2009, Continental se numără printre liderii de piaţă ai furnizorilor pentru industria automobilistică. În calitate de furnizor de sisteme de frânare, sisteme şi componente pentru trenuri de rulare şi şasiuri, instrumente, soluţii Infotainment, electronică auto, pneuri şi produse tehnice din elastomeri, Continental contribuie în mod constant la un plus de siguranţă în trafic şi la o mai bună protecţie a climei la nivel global. În plus, Continental este un partener competent de comunicare în reţelele din sectorul automobilistic. Firma are în prezent aproape 138.000 angajaţi în 46 ţări.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//