• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Graffiti BBDO - o noua platforma de comunicare pentru brandul Lay`s

Graffiti BBDO - o noua platforma de comunicare pentru brandul Lay`s

Denumită sugestiv: “Înghite doar adevărul” noua platformă de comunicare pentru chipsurile Lay`s îşi propune să construiască o imagine bine definită a brandului în mintea consumatorului. Pornind de la esenţa produsului - cartofi adevăraţi -  Lay’s merge mai departe şi te ajută să descoperi adevărul din jurul tău. Noua platforma de comunicare vorbeşte despre ceea ce înseamnă brandul Lay`s –  numai experienţe adevărate - intrând în lumea tinerilor şi în situaţii cu care aceştia se confruntă frecvent.

"Noua platformă de comunicare pentru brandul Lay's este rezultatul unui demers strategic fundamentat pe înţelegerea pieţei, a consumatorilor şi a beneficiilor aduse de chipsurile din cartofi Lay's. A venit momentul ca Lay's să scoată la iveală atât adevărurile legate de produsele noastre (cartofi 100% naturali, preparaţi cu ulei de floarea soarelui 100%, pentru un gust adevărat şi 70% mai puţine grăsimi saturate), cât şi adevărurile din viaţa reală a tinerilor noştri consumatori: prin ce experienţe trec zilnic, cum gândesc şi ce emoţii trăiesc, cum glumesc şi cum privesc viitorul. De aceea, Lay's va fi brandul care, indiferent de mediul de comunicare folosit, îi va îndemna pe români să înghită doar adevărul", declară Marius Dumitraşcu, Marketing Manager Lay's.
 
Campania are o componentă TV puternică ce cuprinde 3 execuţii: un spot de 35 de secunde şi două spoturi mai scurte, fiecare dintre acestea promovând  o serie de aspecte funcţionale şi beneficii ale chipsurilor Lay’s (mai puţine grăsimi saturate şi o irezistibilă aromă de pui). Conceptul creativ al spoturilor traduce în limbajul tinerilor experienţa adevărată şi lipsită de compromisuri propusă de chipsurile Lay’s: “Avem un eschimos, apa care îngheaţă în pahare şi un bar în care începe să ningă, pe scurt: doi băieţi îşi mint prietenele de îngheaţă apele. Literalism pe o temă dată: înghite doar adevărul. Adică cine mănâncă Lay’s ştie ce gust are adevărul şi cum sună el”, povesteşte Bogdan Răileanu, Copywriter la Graffiti BBDO,  despre ideea creativă a spotului.

Echipa Graffiti BBDO care a lucrat la campanie este formată din Mihai Gongu (Creative Dirctor), Răzvan Raicu (Art Director), Bogdan Răileanu (Copywriter), Ştefan Chiriţescu (Head of Planning), Alice Tătaru (Strategic Planner), Andreea Sandu (Group Account Director), Felicia Batovici (Senior Account Manager), Liviu Isop (A/V Director). Din partea clientului Star Foods participanţii la campanie au fost : Alina Imbrea (Marketing  Manager East Balkans ), Marius Dumitraşcu (Marketing Manager Lay's) şi Mariana Crăciun (Senior Brand Manager Lay's). Filmările au fost realizate prin casa de producţie Reload regizorul spoturilor fiind Răzvan Mărculescu.

Star Foods Romania, membră a grupului PepsiCo, are un portofoliu larg de produse din categoria snacks-urilor sărate, ocupând astfel pozitia de lider de piaţă pe această categorie prin marcile: Lay’s, Krax, Star Snacks, Star PopCorn şi Star Naturals.  Lay’s este cel mai important brand din portofoliul Star Foods şi lider în piaţa chipsurilor. Lay’s a fost lansat în România în ianuarie 2007.

Graffiti BBDO este prima agenţie de publicitate înfiinţată în România, agenţia anului la ADOR 2009, parte din reteaua BBDO Worldwide, cea mai premiată reţea de comunicare din lume în 2007, 2008 si 2009.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//