• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Boehringer Ingelheim - fond global de capital pentru a promova inovatia in stiintele medicale

Boehringer Ingelheim - fond global de capital pentru a promova inovatia in stiintele medicale

Boehringer Ingelheim a anunţat recent lansarea fondului corporativ propriu de capital, Boehringer Ingelheim Venture Fund (BIVF).

Scopul BIVF este de a investi în companii biotech şi start-up care oferă abordări terapeutice şi tehnologii de ultimă generaţie ce promovează inovaţia în domeniul medical. Pot fi incluse, fără a se rezuma doar la acestea, concepte terapeutice noi,  inclusiv celulule stem şi inactivarea acidului ribonucleic (ARN), dar şi vaccinuri şi proteine de nouă generaţie sau noi tehnologii pentru anticorpi, noi terapii moleculare ţintite şi/sau primul compus într-o nouă clasă terapeutică. Biomarkerii specifici bolilor sunt de asemenea o zonă de interes.

„Investiţiile noastre se vor extinde astfel încât să depăşească aria terapeutică din  prezent a Boehringer Ingelheim şi abordările şi tehnologiile terapeutice existente”, a spus Prof. Andreas Barner, Preşedintele Consiliului de Administraţie al Boehringer Ingelheim. „Avem expertiză importantă în ce priveşte descoperirea de noi medicamente şi putem profita de cunoştinţele şi experienţa din cadrul organizaţiei nostre globale, dar suntem conştienţi că există un orizont extins de noi idei terapeutice şi tehnologii cu potenţial deosebit ce pot fi descoperite, care au nevoie de susţinere pentru ca pacienţii să beneficieze de ele în viitor”.

Boehringer Ingelheim s-a angajat să investească, pentru început, fonduri în valoare totală de 100 milioane de euro, primele investiţii începând în 2010. Vor fi căutate oportunităţi de investiţii în întreaga lume.

„Prin concentrarea asupra unor noi concepte terapeutice şi pe potentialul descoperirilor tehnologice, fondul nostru de capital reprezintă o investiţie pe termen lung în ceea ce priveşte inovaţia externă”, a spus Dr. Michel Pairet, Directorul Boehringer Ingelheim Venture Fund. „Filozofia noastră este de a oferi atât expertiză cât şi finanţare pentru a promova ideile inovatoare din fazele incipiente pana la testarea în studiile clinice”.

Grupul Boehringer Ingelheim face parte din primele 20 de companii farmaceutice la nivel global. Cu sediul central în Ingelheim, Germania, compania operează global cu 142 de companii afiliate în 47 de ţări, având 41.534 angajaţi. De la înfiinţarea sa, în anul 1885, compania de familie a fost dedicată cercetării, dezvoltării, producerii şi distribuirii de produse valoroase la nivel terapeutic pentru medicina umană şi veterinară.

În anul 2009, Boehringer Ingelheim a înregistrat vânzări nete în valoare de 12,7 miliarde de euro, investind a cincea parte din vânzările sale nete pe cel mai mare segment de activitate al companiei, medicamentele cu prescripţie, în cercetare şi dezvoltare.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//